God dag 17/3
Solen har äntligen lyckat tränga sig fram! Nu är himlen klarblå och solen lyser så fint här på Östgötaslätten!
Idag blir det till att skriva på min arbetsbok för snart är kursen slut :) Andra saker som skall göra är idag är att dricka kaffe :D
HA en riktigt bra och solig dag!
/Jenny - medarbetare på Medeltiden.ifokus

Solen skiner och jag har nyss kommit hem från grannens växthus där vi har skolat om årets tomater.Om en stund bär det av in till Uppsala för att pussa på Qs mage.Jag har inte sett henne på ett bra tag så det ska bli så spännande att se hur hon ser ut nu.
Stolt ägare till tre La permer

Goddag!
Sitter och rensar musik för fullt, har massor som behöver lyssnas på och eventuellt tas bort, jag har platsbris på min dator!
Har fullt av buskatter hemma, måste vara vårsolen. 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

Goddag!
Har varit och byggt på en utställning idag, det blev rätt bra tror jag. Nu sitter jag hemma igen och ska fixa klart det sista på en broschyr som ska vara klar imorn.
Mysak är aningen bättre idag, verkar som att han har lite mer aptit. Pigg och busig är han som vanligt så det känns iaf skönt.

Vad skönt att höra att Mysak mår bättre och äter igen :)
God dag!
Idag har jag fått presenter, och jag vet inte säkert om jag förtjänade det… 
Tack Hanna för bok och Choklad!
… och tack farmor (som med största sannolikhet inte läser detta) för den fina oljemålningen föreställande Mojjan som jag fick idag!
Solen skiner! Nu ska jag fortsätta städa!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
#6 Kan det vara så att du fyller år idag…? Stort grattis i så fall!

Grattis! Visst förtjänar man uppvakning när man fyller år!

I dag skiner solen och snön smälter
Katterna har varit ute i sin utebur, lite kallt och läskigt, nu är de i kallfarstun och busar……jagblev tvungen att avbryta skrivandet en stund…. Det lät så konstigt i hallen, någon av busarna hade hoppat upp i en vantkorg, korgen lossnade från väggen och på vägen ner vältes en kanna med vatten ut över golvet och ner i alla mina skor
Det är så det är att ha katter…
suck! ibland så…. Nu måste jag ut och försöka torka upp sjön i hallen!
Ha en bra dag

Oj så det kan gå! Hoppas det gick bra att torka upp vattnet!

#10 Jo det gick bra, tyvärr var mina "stadsskor" fulla med vatten, och jag som skall till storstan, Stockholm, i morgon
jag får väl ta på mig gummistövlarna.

Stoppa typ tidningspapper i dem och byt det ofta så torkar de i alla fall snabbare

Godkväll!
Har bestämt mig för att nu skall jag sätta mig ner och bara varva ner, ha skönt och koppla bort allt i knappt två timmar fram tills det är dags för sängen.
Huvudet orkar inte mer nu. Har vabbat, varit på förhandling, skjutsat på dans, gosat katt och nu är det paus (förutom möjligen aktiviteten gosa katt, det kan nog få fortsätta)
.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.
# 7 & # 8 Jag fyller inte år
Men tack i alla fall! Jag hade bara en bortskämd dag tydligen! Men det har jag lyckats förtjäna under dagen. Jag har städat hela min lägenhet! 
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
#14 Om du inte ens fyller år så måste du vara alldeles speciellt bortskämd som får presenter, härligt!