Godmorgon lördag 14 mars
Godmorgon!
Fortfarande ingen vår i sikte här. Om en vecka är det vårdagjämning hoppas snön smält lite till dess!
Denna dag är fortfarande oplanerad, det blir kanske en promenad, en ridtur eller vad vet jag!
Ha en skön lördag
God morgon!
Jag siter här med Myra och vi ska snart hälsa på vår mamma som är på besök i sörmland hos vår goda vän Koskitsthomas som några av forumisterna känner till
.
Hoppas ni andra får en fin lördag!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Ja, jag hoppas också att allt är bortsmält tills vårdagjämningen!
Själv ska jag hälsa på MartinaH idag, klappa lite cornishar och prata :)
Sen ikväll blir det väl melodifestivalen antar jag, de sänder ju inget annat.. :P
Ha en mycket skönt lördag!
/Jenny - medarbetare på Medeltiden.ifokus

Godmorgon!
Jag sitter här i godan ro och lyssnar på radioarkivet på P3. Ska snart iväg och gå på stan och fika på det numera en aning berömda chokladcaféet. Ska snart sätta fart och duscha, men just nu har jag en liten Kyra i knät och är därför helt immobiliserad. 
Önskar er alla en skön lördag!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
#3, Kyror brukar ha den effekten på folk, samma här hemma med min Kyra! Vi har varit och handlat med två hysteriska ungar ( nåja en var me rhysterisk än den andra) Så nu är jag alldeles slut och hoppas att de ska somna tidigt så man får lite ro.
Imorgon blir det upp tidigt eftersom jag ska jobba på Vinthundklubbens utställning i ridhuset där, så jag ska vara där senast kl 07.00! så det blir en tidig kväll för mig..
Har jobbat idag. I går såg jag i den vita snön hur gula krotus (eller vad blomman heter) sticka upp ur snön
Sköt om er