God morgon fredagen den 13 mars
Vaa, ingen som har vaknat ännu? eller har jag missat godmorgon???
Hoppas att det blir en bra fredag trots att det är den 13:e!
Jobb hela dagen sedan hem och packa utställningsväskan och iväg till Sundbyberg i morgon bitti.
God morgon!
Idag får man ta det försiktigt!
Mina underbara, goa småkatter har fått ett helt rum att erövra och de sköter sig så väl! Sedan de började kravla ur korgen har jag hittat EN pöl på fel ställe, och från den pölen har alla använt kattlådan utan att issa! Hippas att det fortsätter så även när de har fått lite mer yta att röra sig på!
Ingen fredagskänsla har riktigt infunnit sig ännu. Vi får se om den dyker upp. 
Ha en fin dag!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

God morgon!
Ikväll blir det att packa utställningsväskan för imorgon bär det av till Sumpan.
Ha en bra dag!
God morgon!
Jobbar till 13, sen är det storhandling som gäller
Till Sumpan bär det av på söndag
Lycka till alla som ska iväg på utställning i helgen!!!
Själv ska jag iväg på jobbet på eftermiddan tills imorgon eftermiddag, jag ska jobba ett 24-timmars jourpass…. imorgon lördag fyller min äldsta son 8 år så det är antagligen fullt hus när jag kommer hem…
Ha en trevlig fredag!!!

Godmorgon!
Idag ska kisskatten Tussen och jag åka till veterinären, hennes öron ska kollas (hon har som skorv) och tandsten ska avlägsnas. Så nu får hon inte äta något, lillstumpan, hon ligger på min dataskärm och ser lite purken ut över det. 
I helgen ska jag till det nästan mytiska chokladcaféet i stan, jag vet fortfarande inte var det ligger, knappt ens om det existerar och jag är väldigt spänd av förväntan! Choklad… *dregel*
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

# Åh är det chokladcaféet som ligger på samma gata som Upplands och V-Dala?

Idag har jag hemma studier och ska sy en provklänning och en kjol till min orientaliska dans!
Vad kul att ni ska på en utställning! Lycka till och hoppas det går bra!
/Jenny - medarbetare på Medeltiden.ifokus

#6 Ehm… vet inte? Tror det, har fått för mig att det är där det ligger men det verkar vara väldigt få i min bekantskapskrets som hört talas om det. Hon jag ska dit med är född och uppvuxen i Uppsala och hon hade aldrig hört talas om något chokladcafé, vad ska man dra för slutsatser av det?! 
God morgon! Tvätt,tvätt,tvätt……..
#8 Hon kan ha andra intressen förstås,eller bantar..
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

#9 Haha, kanske det! :D
Någon som har haft otur idag? Jag har överlevt oskadd hittills 
www.mytwiggs.com
#11 jag tycker allt har gått bra,som det alltid gör den 13:e…det är mitt lyckotal nämligen.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

#8 Var ni på Sysslomansgatan, jag vill veta hur det var. Jag är nämligen chokladoman och har bara sucktat när jag har gått förbi
# 12 Jasså
Det är ju finfint! Mitt lyckotal är 17 av någon anledning… Vi får se vad som händer om några dagar när det är 17 Mars. Det kan bli bra!
www.mytwiggs.com

#13 Vi har inte varit där än, vi ska dit idag. Jag lovar att ge dig en utförlig rapport!