En ledsen...och en glad...
..ja så ser det ut hemma hos mig. Dessa är mina keepers. Den ena hos fodervärd - den andra hemma hos oss .
Sötsnuttarna mina… nu får jag själv möjlighet att utvärdera första generationen efter min första import (Libelle). Det ska bli kul att följa hur tjejerna utvecklas och se vad de i framitden själva kommer att ge för avkommor.
Ps. Den ledsna är oftast också glad
Ds.

Vilka talande bilder på två helt ljuvliga flickor!

De är helt underbara båda två men chokladtjejen är nog min personliga favvis. Det ska bli spännande att följa dem i framtiden och se hur de utvecklas.
Helt underbara.

Så fina de är.
Stolt ägare till tre La permer
Så fina små tjejer! Jag gillar den brunmaskade jag,hon verkar som du säger lite galen och har attityd
..Chokladen har välformat och vackert huvud.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Så fina små tjejer du har! Helt så det stjäl ens hjärta!
/Jenny - medarbetare på Medeltiden.ifokus

Underbara tjejer
De är kanon! 
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Sötnosar
Ljuvligaaa! Chokladklimpen är fortsatt favvo! Har du hittat fodervärd nu?
Helt underbar bild på den maskade!

Ååååh, de är ju bara så läckra! Vitfläck OCH choklad, vad mer kan man önska sig? 

Vakre er de
Skal bli spennende å følge med på de videre.
Max&Terri -og prinsesse Amy http://cornish.blogg.no/
Superfina tjejer!! 

Jo här hemma är det livat nu . Har plockat ned lillan (DD= den maskade) från gardinerna två gånger nu på morgonen. Visste att hon skulle göra det … nu plockar jag ned gardinerna… (nja kankse nöjer mig med att binda upp dem ..
)
Jag gillar båda tjejerna- de är väldigt olika och vi får se åt vilka håll de utvecklas.

Oooh, vilka härliga bilder. Ni är alla så duktiga på att ta ögonblicksbilder….

Mmm, chokladtjejen var från början och är fortfarande min favvo, hon är helt underbar!
Lilla masken är också galet söt! 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.