Sushi 7mån nya bilder!
Fick ett infall att fota katterna igår och idag (ytterst sällsynt) Sushi har blivit stora tjejen nu på 7mån 
Jag tycker att hon har vuxit på sig bra… Hon är ju så fin min lilla kelgris. Enya får inte vara med på bild.. för hon håller verkligen på förvandlas till en gris.. eller snarare Hängbukssvin…
I hudiksvall skiner solen och det är helt underbart väder. Katterna bara ligger och latar sig i solen nu…
Ha en bra dag allihopa!
Fina bilder! Jag tycker att Enya är fin i sitt hull
Jag tycker inte alls hon ser så jättefet ut :) Kastrathull!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

#4 Haha, hon ser verkligen genomskinlig ut, läskigt!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
#8 Hihi… åh jo, du ska se vilken hängbuk hon har fått… på kort tid, syns inte så väl när hon sitter… Hon döljer den bra… 
Men det ska bli ordning på Enyas extra kilon så smånigom.. hon äter RC main coon nu och det är på Tok för fett för henne. Hade en 10 kg säck, har inte lust att slänga heller… Men vid nästa foderinköp så blir det nåt magrare alternativ… 
Men hon är vacker iallafall min lilla prisessa, hon mår betydligt bättre nu än innan kastreringen, då sprang hon och pissade överallt och var inte ett dugg kelig. Men nu sköter hon lådan ypperligt och är Mycket gosigare och socialare.
#4 Hehe.. Ja, det blev lite små coolt de där… hon ser ut som ett spöke…
men det vore så mycket roligare att ha en bra kamera så man kunde fånga alla dessa språng och höjdhopp som den där unga damen roar sig med om dagarna… 
Fina bilder på fina katter. Det är inte lätt att få bra bilder på en cornish.
Underbart att få se dem igen! Enya ser hur snorkig ut som helst med näsa i vädret och Sushi ser ut som ett riktigt litet busfrö, men man ser vad hon har vuxit på sig! Elegansen börjar komma, snart har hon vuxit i vuxenkostymen!
Tack för bilderna till min mail också! Nu kan jag uppdatera hemsidan!

Är det en spökkatt tro…