Regga Kinder som 09?
Lilla Blå eller Kinder Surprise har hunnit bli hela 5 veckor gammal och är sötare än socker, jag är helt opartisk. ;-)
Hon har bidragit med en ny överraskning oxå… hon har en vit fläck längst ut på ena baktassen. Bifogar en bild så ni får se. Känns knasigt att regga henne som 09 med så yttepyttelite vitt, men det är det jag måste göra va?
Åååå Kinder! 
Ang. färgen… Det är hårfint… Hon är 09 om du frågar mig. Hon har en vit fläck på tån… Vitt ät vitt… 
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
vitt är vitt och 09 är hur lite som helst,bara det är vitt…
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
#2 Precis - ställs hon ut och domaren undrar var det vita är pekar ni bara. Bättre det än att domaren upptäcker fläcken och ni måste färgändra.
Klockren 09 

Sötis! Visst är hon en 09:a
Ett tips är att när du reggar henne bifoga en lapp med förklaringen till varför hon är en 09, då slipper du en förfrågan från SVERAK

Hon har ju en vitfläcksmamma så någon lapp ska väl inte behövas.
Stolt ägare till tre La permer
Japp, det har behövts mina kullar med Anthea a09 som mamma. De ville veta om hur mycket som var vitt…….

Wiveka har rätt, när det rör sig om 09 vill de på stambokföringen veta var det vita sitter och hur mycket vitt det är. Innan, när vi bara hade möjlighet att regga våra CRXar som 09 var det inte nödvändigt.
Jag har också en liten vit-tå hemma, min blåmaskade lille grabb har visat sig ha två vita tår på vänster baktass, han har två solida föräldrar.
Men herregud,jag har flera 09 här nu.Det blir väl att skicka med bilder då
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Hon är verkligen charmig lilla blå med sin lilla vita fläck. Ser ut som hon klev lite för nära grädden ;)
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se

Jag har registrerat 09 för inte så länge sedan och då behövde jag inte specifiera det vita.