God morgon 2009-03-10
God morgon. Här snöar det orentligt och tyvärr har det blivit vitt på marken igen. Pysen har fortfarande tassproblem och har kvar tratten och får fortfarande salva.
Sköt om er
God morgon! Här snöar det inte, men det lär väl bli vitt här under dagen. Jag har hört ryktas om att våren ändå är på väg… 
Jag sitter och lyssnar frenetiskt på Detektivbyrån. Underbar musik!
Ha en bra dag!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

God morgon!
Här är det vitt och mer faller från himlen! Men våren är nog på gång ändå, jag såg två svansträck i går, var nu de skulle eftersom det är is på alla sjöar här. De kanske var på väg mot Gävle och havet?!
Katterna ligger som vanligt så här dags och gosar sig framför kaminen.
Ha en bra dag!

Godmorgon!
Hemma idag efter en dags kattungevaktande igår. Nyfödda Europé-bebisar, hur söta som helst!
Idag hade jag tänkt ta mig in till stan men det känns ju inte så hemskt lockande med all den nya, vita snön yrande i luften och liggande på marken. Vi får se hur det blir…
Ha en bra dag i allt det vita!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
Jag har tusen saker att fixa idag… har haft lite strump och underklädsförsäljning via skidklubben så nu ska allt levereras, samtidigt ska jag leverera lite ljus efter ett ljusparty jag hade hos mig… sen ska jag skjutsa en mycket dyrbar last (eller hur dragonrebell…
) så att en ståtlig Tjorven får komma hem till sig igen… som ni anar har Alma haft dejting här hemma… får se till påsk hur det blivit som
Här snöar det för fullt, vill egentligen ha boort det mesta av snön själv men vad kan man göra…

Jobbar undan för att kunna ta emot katungehämtare imorgon.Sen ska det badas katter här idag.Ögonaböj ska kastreras imorgon så jag tänkte passa på att bada både henne och Cissi idag.
Sen snöar det för fullt så det lär bli både snöskottning och eldning lite längre fram på dagen.
Stolt ägare till tre La permer

Har kommit till Pitehavsbad. Dagen har varit lång men nu väntar lite bubbelbad och middag.
Ha det fint allihop!!!
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.
I Hudiksvall snöar det för fullt…. Jag har sovit hela dagen efter nattjobb… Jobbar även inatt… sen är jag ledig i 5 dagar… Nice!! Sushi väckte mig med en gosattack….
Jag har aldrig haft en katt som gosar så "hårdhänt" som henne…. 
Hon bits när hon ligger å myser, trampar med klorna på mina stackars armar, och så biter hon mig…
fast hon biter inte alls hårt… Underlig är hon…. med ack så charmig 
Hoppas att alla har en bra dag idag…

Grattis till en stor hög krull.
Stolt ägare till tre La permer
#9 Tack! Jag har redan hittat min favorit i högen..
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Åhh, grattis Eine! Vilken blandning
#11Tack ! Ja en härlig kompott!

Vilken krullbukett! Grattis, Eine! Hmmm…. hur många är det? Tror jag ser sex stycken…?
Så fina! PS: Alla överlevde väl?
#13 De är7 st! Alla lever än så länge..4 honor 3 hanar.
#4 Japp…mycket dyrbar
Han har berättat om allt han har upplevt…tro mig

#9 Härligt! Vill också bada bubbelpool.
Stort grattis Eine, Vilka pälsar!! snart dax för mig att ta mig till Uppsala igen :) Det är på tok för sällan jag får träffa dig, Saknar mina fika stunder hos dig!