Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 478 ggr
MyTwiggs
0

God morgon 12 Mars

Här är det fortfarande vitt ute!

Jag ska åka en sväng till Katrineholm och sen blir det lugnt.

Ha en fin dag!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Avots
0

Godmorgon!

Fullt av snö och snötäckta vägar så jag tänker ta mig ut på en ridtur. En tur som jag sett fram emot länge men ej kommit i väg på, den går bara att rida då vägarna är snötäckta så skall det bli av i år så är det nog i dag som gällerGlad

Ha en fin dag!

AnneAlva
0

Godmorgon!

När jag klev upp var det kiss i soffan och kräks på vardagsrumsmattan samt skänken. Roligare mornar har jag ju varit med om… Börjar misströsta om kisseriet, har någon några briljanta förslag så PM:a av hjärtans lust, alla försök till hjälp tas emot med glädje!

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

Eine
0

God morgon vänner! Idag är en bra dag känns det som.

Sex kattungar av sju i den nu 2 dygn gamla kullen äter själva i mjölkbaren.Den siste får jag mata för han fattar noll…suger på syskonens öron och annat sugbart helt utan näringsvärde…undrar hur det går för honom ..Måste nog tvätta idag, det blir en hel del tvätt i en kattfamilj..Glad

#1 Anki,så underbart.Precis vad jag skulle vilja göra också.Jag rider inte bra, men gärna!Och förutsättningen för det är en riktigt stark häst som är snäll och lätt på foten.Flört

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Avots
0

#3 Då får du väl komma hit och låna min lilla trygga starka islandshäst Eldur. Ridturen gick bra och det var skönt att komma ut. Fullt av djurspår över fälten hare, rådjur,räv och älg. Jag såg däremot inga björnspår men de sover kanske fortfarande.

Eine
0

#4 Islänningar red jag för några år sedan och älskar rasen.Tyvärr red jag då på en som var mindre lätt på foten och som snubblade.Jag föll av och landade hårt på min korsrygg, rakt ner på en grusväg,med en livslång liten skada som följd.

Björn är jag inte rädd för . I min ljuva ungdom, red jag på somrarna uppe vid Sånfjället i Härjedalen. En gång tvärvände hästen och drog hem med god fart..Vi hittade björnspillning där dagen efter…Tror att de är lika angelägna om att vara osynliga,som vi är att inte direkt stöta ihop med dem.och ja, nu sover de säkert .

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora