Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 286 ggr
Leffe
0

God morgon 2009-03-11

Den bästa morgonen är det för Pysen - ingen tratt längre!

Sköt om er

MonicaLagerquist
0

God Morgon

Skickade ut mannen för att skotta fram bilen snart far vi in till Uppsala för kastration av Ögonaböj.

Stolt ägare till tre La permer

MyTwiggs
0

God morgon!

Helt vitt ute Rynkar på näsan Jag vill ha vår nu!

# 0 Härligt för Pysen!

# 1 Ja, då blir det stora kastreringsdagen idag. Jag ska tjänstgöra lite på kliniken under operationstiden och kastrera lite. Bland annat är det Linas huskatt Trisse som ska bli av med onödig materia idag Skrattande. Lycka till med Ögonaböj!

Ha en fin dag!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

AnneAlva
0

Godmorgon!

Ännu vitt ute, mer snö, blä. :/ Är trött idag, var på stan och sprang lite igår och det tar ut sin tribut idag. Idag ska jag inte göra mycket alls, gosa liten Lethe som är som ett plåster på husse och matte, ska bara gosa och piper hela tiden om hon inte får uppmärksamhet. Lillstumpan. Kyss

Hoppas ni andra får en dag utan snöfall!

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

MonicaLagerquist
0

Nu är vi hemma igen.Ögonaböj är lite vinglig men hon är uppe och går och hon gick nyss på toa och kissade.De andra katterna har hälsat på henne och ingen av katterna har fräst utan de pussar på Boj och slickar henne i ansiktet.

Stolt ägare till tre La permer

Avots
0

God morgon!

Massor av snö igen! I måndags kändes det som vår,  men inte i dagRynkar på näsan

I dag skall jag int till Avesta och fixa nytt pass och körkort, för jag har ju äntligen tagit tag i frågan om vad jag igentligen heter. Något som mina föräldrar var dåliga på. Det var en lätt fixad detalj att lägga till ett förnamn i namnlistanGlad

FAstförst skall jag upp på min kalla övervåning och koppla in mitt nya element.

Ha det bra!

Eine
0

God förmiddag!Lite sliten  men rätt så glad är jag i dag! De små 7 nya rexarna har lugnat ner sig och iaf 5 har hittat en bra tutte.De andra två får lite tillägg då och då.Glad

#0 Lyckliga Pysen!Kyss

#1 Hoppas det går bra ,och att hon snabbt återhämtar sig.Skrattande

#3 pussa på blivande mamman och krya på dig själv ordentligt nu!Kyss

#5 HmmmObestämd och vad heter du nu?

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Avots
0

#6 Det jag alltid kallats för, AnkiFlört

och grattis till 7! små nya bebisar.

Eine
0

#7 jaså,då kan jag fortsätta att säga Anki.SkrattandeVärre om du registrerat något särdeles ovanligt namn som är omöjligt att komma ihågObestämd

Tack Anki! Små liv som väger mellan 68-119…det är mycket att göra nu..

AnneAlva
0

#6 Jag såg i gårdagens godmorgon-tråd att storken kommit med rexbarn hem till dig. 7 stycken, det är ju nästan löjligt många. Skrattande Supersöta är de i alla fall, hoppas de två små eftersläntrarna hittar varsin mjölkstinn tutte de också snart! Kyss

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

TereseE
0

#8 Får man komma och hälsa på när de blivit lite större och mer gosvänliga? Glad

Är så sugen på att skaffa en kompis till "Mackan" när han blivit kastrerad. Vill gärna höra med dig om du tror att det skulle gå att hitta en snäll och social cornish som han skulle kunna trivas med. Vet ju att du sa att han nog skulle funka allra bäst som ensamkatt. Kanske kanske om man skulle skaffa en kattunge så "Mackan" känner att han är störst och inte blir undanskuffad redan från början?

Hoppas alla får en bra dag! I Uppsala har vi alldeles för mycket snö.

EvaG
0

Grattis Eine till tillökningen!
Själv har jag varit i Köpenhamn och ska i morgon till London. Annars är jag tillbaka i Sverige igen.

Hoppas ni allesammans får en bra fortsättning på dagen.

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Eine
0

Tack vänner!

Jag älskar CRX i fokus, inte bara för att ni finns här, men det som händer i CRXvärlden det händer här känns det som-Cool

#9 Ja jag beskrev henne som en melon, det var då ingen överdrift..TackGlad Få se hur många ni får  då, i april..Tyst

#Ja det får man om man är du!(ok andra också om någon skulle vilja)Och ang kompis till den lille Busen så har jag mailat digGlad

#11 Så härligt att resa.Gör du det i tjänsten eller bara privat?Tungan ute