God kväll!! 9mars!
Såg ingen sån tråd idag så jag gör en kvälls tråd.
Hoppas alla haft en bra dag!
Själv har jag jobbat 8.00-17.00 i barngrupp förutom två halvtimmesraster (som man kopierar på av någon anledning då jag inte har någon förberedelsetid alls måndagar). Jag gör dock en massa roligt som jag absolut vill göra, har musik i två klasser, bild med en, jobbar på fritids och är rastvärd.
Nu skall jag packa för imorgon 5.15 går bilen mot flyget. Skall upp till Piteå på kurs till torsdagkväll.
Ha en fortsatt trevlig dag!
.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Låter som ett trevligt jobb! Hoppas du får det bra på kursen!
Själv har jag idag varit på universitetet och vävt, är två veckor kvar på kursen och jag ska vara helt klar med min väv på torsdag :)
När jag kom hem och hade ätit blev jag bara så toktrött så nu sitter jag här och latar mig framför datorn!
Trevlig kväll på er alla!
/Jenny - medarbetare på Medeltiden.ifokus
Hej och god kväll! Har nästan nyss kommit hem från jobbet. Jag har inte varit här på en vecka, så nu har jag mycket att ta igen.
#0 Jasså ska du hit och göra staden osäker… tihi!
Ska man hålla ögon och öron öppna efter dig 
//Christine mamma till Orion *160123
med S*Magic Paw's Cornish Rex Katteri och Storpudeln Spike

#1 Låter jättekul. Jag har själv gått ett år på gymnasienivå med vävning och sömnad och min mor är med i en vävförening och var arbetsterapibiträde under sitt yrkesverksamma liv. Vävning är hennes liv.
#2 Du har det ja
. Hoppas veckan varit trevlig i alla fall och välkommen tillbaka.
#3 Jomen så var det ju!!! Var exakt håller du till? Skulle ju ha varit jättekul att se hur du har det om man får?
Hör gärna av dig med ett mail eller sms (0706624986) så kanske vi kan lyckas pussla ihop det även om kursen är rätt intensiv.
God natt säger jag. Har sett mitt Timrå vinna över Jönköpings HV på teven. Pysen tycker synd om sig själv med krage, salva och förband
Sov gott

#5 Snyggt jobbat Timrå!! Pussa stackars Pysen raringen från mig (imorgon då såklart då du förhoppningsvis sover nu vilket även jag borde som skall köra till flyget om knappt 5,5 timmar). Förstår honom och sympatiserar verkligen.