Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 365 ggr
AlexH
0

God Morgon 7 Mars!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jaha, så var man först! Inte blir det några sovmornar inte med hundar och valpar som håller fart på en! Den äldsta damen i sammanhanget blir 13 år i sommar.. hon ställer sig plikttroget vid ytterdörren och skäller vid 6-tiden på morgonen för att få ta sin runda… Varför skall gamlingar alltid vara uppe så tidigt??

Imorgon kommer Sofie som är dottern i Kenneln hem och då är min tid i paradiset slut :) Men då får jag komma hem till mina krullisar och tvåbenta barn! *längtar*

Hoppas ni alla får en bra dag! Jag bifogar en bild på vad jag måste "uthärda" Tungan ute

![](C:\Documents and Settings\aholmgre\My Documents\My Pictures\Kamera\6mar09\Enyapupheadsupport_6mar09.JPG)

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

Leffe
0

Vad härliga de ser ut. Själv ska jag städa och sedan vill Pysen att jag ska tycka lite synd om honom.

Sköt om er

MyTwiggs
0

God för middag!

Igår var en rolig dag! Några av er kanske har följt radioföljetongen "hitta en lämplig partner till Twiggie"  Flört Så roligt man kan ha i riksradio!

Nu på förmiddagen har jag varit ute och traskat i naturen och jag planerar lite kattungefotografering under dagen, samt städning i Rut och Siws akvarium.

Ha en bra dag allihopa!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

aggeelin
0

Godförmiddag!

Jag har varit och tränat kl 9 på morgonen. Min kropp känner sig alldeles chokad efteråt. Kl 9 brukar jag ligga i sängen ganska ofta på lördagen. Vi är på väg till "fjällen" imorgon (Tänndalen) och katterna ser att vi packar och att det är något speciellt på gång.

Igår var den mutade kattvakten här och kollade in mutorna i kylskåpet, jag hade glömt köpa yoghurt till honom (men det fanns mycket smått och gott, det gäller att vara snäll mot kattvakten).

Ha en härlig dag alla!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Eine
0

god eftermiddag

Har varit på kurs,Sveraks diplomeringskurs närmare bestämt.Det blev en del trevliga frågeställningar och funderingar.

Alex så ljuvliga småvovvar! jag tror jag smälter ner…

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora