Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 290 ggr
Leffe
0

God morgon 2009-03-06

God morgon. Fredag idag och ledigt i helgen. Ska på rasten lämna in Pysen till veterinären. Verkar ha fått en infektion i tassen. Samtidigt ska de ta hans tandsten. Just n ligger han på soffan med krage på sig.

Sköt om er

aggeelin
0

#0 Tror inte att Pysen trivs nu…

Mulet,kallt ute. Idag blir sista delen på tentarättningen, återstår att ge feedback puh, det tar tid. Önskar att snön är borta om en dryg vecka åtminstone…

Ha det gott alla!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

MyTwiggs
0

God morgon!

Mulet ute! Igår köpte jag ett par nya skor och när jag skulle gå hem blev de jätteleriga! Hihi! Skrattande

Ha en fin dag!

#0 Stackars lille Pysen!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

AnneAlva
0

Godmorgon!

Dunderförkyld och lock för båda öronen som heter duga, undrar just hur det kommer att kännas när det släpper, världen kommer att bli väääldigt högljudd misstänker jag… :/

Hoppas ni har en bättre dag än jag!

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

RacerDonnans
0

Morrn, fullt upp. Skall handla, plugga lite och sen se till att familjen kommer i tid till gratisshowen med stjärnor på is på Holidayclub i Åre. Skall bli kul att se dem live! Sen avrundas dagen framför TVn med Let´s dance!

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Eine
0

God morgon

Stackar Pysen och stackars AnneAlva!!KyssKrya på er!!Kyss

I dag flyttar Siameskillen Santiago.Känns både bra och ledsamt..men så ska det vara. Och han får en fin familj och en snäll Birmakompis på 12 år.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

AlexH
0

Godmorgon ( eller middag kanske det är) sitter här i valplådan med min laptop och arbetar och gosar samtidigt :) :)

Här är allt bra, 5 vuxna hundar och 5 valpar kan det bli bättre?? Ja jo jag saknar mina krullbarn och människobanr också.. å min man.. Men man kan ju inte få allt :D

Ha en trevlig Fredag1 det ska jag ha!

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

Leffe
0

Pysen har nu ett rött fint bandage runt benet och tratt på skallen. Han hade fått ett sår under tassen där sedan sand åkt in. Så det var en inflammation