Här är mina Naturfenomen!

Didi är bara för härlig! Och Svante! 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
Didi och Svante 
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Åhh, vad fina de är

Fiffi, Diddi och Svante!
Hela högen är fin!
Love them all can't keep them all - en uppfödares dilemma 
Men det är också så underbart härligt när bäsarna har hittat sina hem och allt känns perfekt.
Diddi och Fiffi blir kvar i min ägo men en av tjejerna - velar lite där - också.. ska förhoppningsvis bo hos fodervärd om rätt person dyker upp.
Tack för snälla kommentarer -Fantastiskt nöjd med utfallet - och inte bara färgmässigt.

Så härliga de är.
Stolt ägare till tre La permer

Så utrolig søte de er. Og for noen blå øyne på Fiffi. Kan jeg få lov til å redigere litt på det? Er så gøy å leke seg i photoshop, når det er katter som har så fine øyne.
Max&Terri -og prinsesse Amy http://cornish.blogg.no/
#12 Tack så snällt , Det får du jättegärna - jag har inte riktigt haft tid och tålamod att lära mig photoshop
Tack Monica - det ska bli kul att se din kommande kull - verkar kunna bli en riktig färgpalett där med 

Jeg er selvlært amatør på photoshop, men synes det er gøy. Utrolig vakre øyne har hun 

Et til, og så skal jeg ikke kuppe tråden din lenger 
Magiska små mirakel!
Didi har varit min favvo ända sedan jag såg henne i verkligheten - åh lilla gull!
Men ÅHHH!!! Fiffi!!!!! Helt underbar ju!

# 16 Didi är min favorit också. Mmmmmmmmmm choklad
Jag visade Didi till Batty och han tycker att matte skall kattnappa henne så han kan få henne i 1-årspresent 

Jag har alltid varit förtjust i choklad 

#2 vilken duktig ung man, använder toapapper vid så ung ålder!
De är jättefina allihop, men Svante! 

Dom är jättefina! Riktiga naturfenomen!
Så fantastiskt fina. Svårt att välja någon favorit bland alla sötnosar! 

#14 Tack - jättefint jobbat
- Jaa jag har ju drunknat i hennes ögon - helt och fullt - Jag skulle ju definitivt aldrig ha en maskad rex 
#20 Ja Idus är speciell och påhittig som få… Han går sin egen väg och hittar på småbus.. finurlig är han. Han har också ögon som är lätta att drunkna i fick dem på bild men missade nosen… man kan inte få allt 
#22 Ja - Jag vet jag älskar dem alla men förnuftet förklarar för mig att uppfödare inte bara föder upp utan även säljer några av sina gryn
Även om det inte är så lätt att skiljas från sina små pälsklingar.
Här kommer en bild på Idus - med ögon
#18 Vem vet de tu kanske skulle tycka om att vara varandras presenter vid den åldern på ett ungefär? 

#23 Honom får du skicka till mig! Han är min favvo! (kanske är det färgen, men hela katten är söt som socker!) 
www.mytwiggs.com

#23 - aj, så söt att det svider lite!
#23 håller med
I love.. han har bara ett "fel" - han är en han… annars hade han varit min keeper. Kankse inte bara pga av utseende utan av hans toksöta sätt. Nyfiken, påhittig, går sin egen väg och så nappade jag honom där i början… fick mitt hjäärta att smälta…

#23 Gaaah vilken bild!

Hur söt som helst!

Det är lika bra att du skickar Didi direkt till Battys fodervärd så allt är klart 

SÅ UNDERBARA!!! 

//Christine mamma till Orion *160123
med S*Magic Paw's Cornish Rex Katteri och Storpudeln Spike

Dom är jättefina
# 27 Han vill flytta till mig 
www.mytwiggs.com
#33 Tihi.. fast då är jag rädd att hans nya familj skulle få en liten tår i ögat 
# 34 Men vi kan doppa min lille Anton i någon ljus färg så märker de kanske inte? 
www.mytwiggs.com

#35 du lever farlig girl ;-)
# 36 Hihi! Kan så vara 
www.mytwiggs.com