Wilbur har flyttat...
I måndags när jag kom in från morgonpromenaden med Elsa hade lille Wilbur tagit sitt pick och pack och flyttat in till kusinerna. Nu har han 3 mammor och 4 små kompisar.
Bambi hjälper fortfarande till som extramamma (frågar man henne är hon bästamamma) och Prisma och Gullveig delar systerligt på ansvaret om sina barn.
Så här nöjd ser den lille sötnöten ut. (Wilbur i mitten)

vad gullit! det är klart att han ska ligga mitt i den mysiga högen!
Hehe ja men är ju så tråkigt att vara ensam, och man kan visst aldrig ha för många mammor heller som kattunge har jag märkt.
//Christine mamma till Orion *160123
med S*Magic Paw's Cornish Rex Katteri och Storpudeln Spike

Han är ju bara för söt med sin lilla basker, han flyttar säkert till Paris snart ;-)

Vilka underbara små troll! Försigkommen liten herre - flytta så tidigt :-)
Åååå vad fin han är!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Det är klart att man måste flytta så man får kompisar. Söta allihop
Vilka sötnosar, allihop

Vad gulliga ni är allihop!
Jag ska erkänna att jag fallit som en fura för min lille gökunge. Förutom att han bestämde själv att han skulle flytta in hos kusinerna så är en han en otroligt charmig grabb. Mycket före sina 3 dagar yngre kusiner och han älskar att ligga i knät på sin matte, som nu när jag sitter vid datorn. 

Vilken liten sötgroda, den får du se upp med sen Angela, tänk om han bestämmer sig för att flytta ut helt och hållet! 

---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

Anne - ja, men han verkar ju vara en klok liten man så det kanske bara är för gamla matte att foga sig om det blir så?
En rolig liten kille är han i vilket fall som helst och jag är helt betagen i honom.
Åh så himla gulligt! Så härligt att han bara blev accepterad direkt så där … :D
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com
Man blir ju bara kärare och kärare i lillkillen!
<3
Visade Tobias dina fina bilder och han smälte igen och sa "Det är ju farligt att se på dem här bilderna. Han är ju jättesöt!" Han vill fortfarande ha Wilbur (den Store)
Snart kommer mailet med den stora frågan när vi kan få komma över till dig 

#16 nog blev han accepterad, alla stortrivs med situationen.
Gullveig har öppnat mjölkbaren för den som vill.
Prisma och Gullveig har delad vårdnad.
Maria - nästa helg kanske?
Ylva - om ni kan och vill är ni förstås välkomna! Dyrt? Syftar du till min mattjuv då? 
Angela - Jättegärna!!!!
Är söndag bra för dig? Bestäm du en tid som är lämplig, och jag antar att det är hemma hos dig det blir nu? Kul att få se hur du har det! Får Magnus också komma? Tror han blir avis om han inte får följa med, hehe.
Och på de senaste bilderna ovan S M Ä L T E R jag. Nu har jag också fattat ett rejält tycke för lille W, haha 

Maria - ja, söndag blir bra. Klockan 14.00? Klart Magnus ska med! Vi hörs mer via mail innan helgen.
Wilbur är tacksam att fota, ny bild från i söndags.
…en till, rätt söt eller hur!?

Blåmaskade pojken.
…igen!

Blåtabbymaskade pojken.
…gäääsp!

Lilamaskade pojken.
…han är något av en clown, gillar att åma sig, superhärlig!

Blå flickan.
…lite mindre nallebjörn här!

Vad söta de är hela högen. Wilbur är ju en riktig hjärtekrossare! Den blåtabbymaskade pojken alldeles underbar, för jag gillar ju blåtabbymaskat
.
Lilla utvikningspojken är det ju inget fel på heller….. inte blåbärsflickan heller…
som sagt de är för söta allihop!
Blåtabbyn, eller blåisa, eller fantastiska Wilbur, eller ……
Wow vilka stora höron han har - Wilbur och söt så man inte vet vad man ska säga PUSS 
Jag har mailat dig, svara snarast!
Och lille W blir bara godare och godare… får hoppas man inte äter upp honom på söndag - eller någon annan (katt)godsak.
Läntar till söndag nuuuuu!
Jag tror att jag får sluta besöka er cornish-sida för jag hittar ju något vackert varje gång jag tittar in!
Jättefina bilder på lika fina kattungar