Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettallmänt-cornish-rexprat
Läst 465 ggr
AmazingNature
0

The Batty Bats

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det var väl dags att visa lite nyare bilder på de tre killarna som växer och växer. De är nu 8 veckor och 3 dagar och väger 900 g, 930g och 933 g Glad

Först ut Batly the Bat

AmazingNature
0

en till på Batly

AmazingNature
0

Bats Indeed

AmazingNature
0

En till på Bats

svea1
0

Fina killar! Jag fastnade för Batly  Kyss

AmazingNature
0

Och sist men inte minst (eller jo, men ändå Flört), Batty Batty Night

AmazingNature
0

en till

MyTwiggs
0

Sötnosar! Bats Indeed är min favorit! Kyss

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

[Wiveka]
0

Åhh, vad fina de är, men Bats är min favvoKyss

AmazingNature
0

#7 #8, jo han är fin men tyvärr är han röd Flört och jag vill inte ha en hel röd CRX hane Obestämd

lockar
0

De är fina, maskade och en röd kille mm

[Silkwaves]
0

Superfina är de och min favvo står sig. Det självklara valet Batty Batty Night - trots att jag gillar rött Flört

AmazingNature
0

#11 det är vårt val också Flört

Och förresten du kan väl skicka en av dina töser hit… vilken som helst.. men jag är så svag för söt choklad (i alla dess former Skrattande)

Rexjen
0

#9 Vad är det för fel på helrött? Bats är helt klart min favvo superfin kille!Kyss

AmazingNature
0

#13, det är inget fel med helrött, det är bara att jag inte vill ha det själv. Flört Smaksak Glad

AnneAlva
0

Batty Batty Nights är min favorit alla gånger, vem kan motstå den där underbara mouchen? Kyss

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

Clee
0

Har också blivit alltmer förtjust i Bats! Men de är åh så jämna, så jag förstår om det är ett bekymmer. Lille Batty Nights! Kyss Men hans lilla mouche har nästan blivit en bourdon, non? Tungan ute

AmazingNature
0

#16 jag tänker inte prata med dig förrän du har svarat på mitt mail Tyst men ok det är mer en bourdon Skrattande och det är  nu som du avslöjar att du kan franska!

Rexjen
0

#14 Jag gillade inte helrött först heller, men vipps hade jag en helröd honaFlört

Se katten inte färgenFlörtTungan ute

AmazingNature
0

#14 Det lovar jag att göra för andras katter eller när jag kommer att bedöma CRX (och ja, smaken kan faktiskt ändras under åren) men just nu vill jag verkligen inte behålla en liten underbar röd hane när det finns en liten underbar bicolor Flört. Men ingen av mina killar är tingade så jag hinner ändra mig Skrattande

Rexjen
0

#19 Förstår dig, älskar vitfläck självKyss

[Silkwaves]
0

#12 Men det går ju inte för då vill jag ju ha ngt i utbyte  FlörtSkrattande

AmazingNature
0

#21 nee men såååååå passande för jag har faktiskt en mycket fin röd hane som vill flytta SkrattandeTungan ute

[Silkwaves]
0

#22 Nja… tror allt jag får vänta på att det dyker upp något svart-vit istället OskyldigTungan ute