Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettplanerade-kullar
Läst 811 ggr
AnneAlva
0

Lethe + Norton = sant

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu är det klappat och klart, Lethe ska bli mamma! Om allt går bra och som vi hoppas blir det kattungar runt den 9:e april och vi är sååå förväntansfulla! Skrattande

För några veckor sedan bjöd vi hem Norton (S*Rex Dandy Atomic Fire) och det gick vilt till minsann! Resultatet får vi vänta på ännu ett litet tag, men att han lyckades med sin uppgift stod klart för alla och envar förra veckan då lilla Lusen bjöd på härliga stoppljus på magen. Glad

En bild på en stolt blivande mamma!

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

AnneAlva
0

…och en dito pappa!

S*Godreign's Cornish Rex

MonicaLagerquist
0

Grattis då får vi väl hålla varandra sällskap under förlossningen för Q´s krullisar är också beräknade till den nionde.

Stolt ägare till tre La permer

svea1
0

Grattis! Det kan ju inte bli annat är fina ungar av de föräldrarna Glad

Pus-
0

Gratulerer! Blir sikkert veldig fine bebiser.

Max&Terri -og prinsesse Amy  http://cornish.blogg.no/

MyTwiggs
0

Jag är så glad för er skull! Bebisarna kommer att bli sååå fina, det är jag säker på! Kyss

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

RacerDonnans
0

Kul att höra att det gick vägen! Har väntat på det beskedet skall du vetaFlört. Hon var ju lite bångstyrig sist, men grabbar skall hållas kort.Glad.

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

lockar
0

Grattis.

Rexjen
0

#6 ASG! Helt rätt.Tungan ute Hon var inte lika bångstyrig då vi hämtade hem lilla ligisten andra gången, from som ett pilskt litet lammFlört

Får passa på att säga grattis igen, ska bli kul att se vad de där två har bakat ihop.

Spotless
0

Men vad roligt Anne! Glad

På tal om bångstyrig så har hon väl sin mor att brås på? Jäklar vilken argbigga! Flört Tur att "våra" killar vet hur en slipsten ska dras.

[Wiveka]
0

Åhh, vad spännandeGlad

kissan78
0

Så kul! Grattis!!! Blir spännande att se vad för sötisar snyggingarna kucklat ihop!

S*Kattmillas Sphynx  
www.kattmillas.se

rexmamma
0

Jätteroligt! Grattis!! Norton gör fiiiiina ungar Kyss . Här är två av hans telningar, knappt 5 veckor gamla, Pippi och Muffin.

Foto: Lena Lindström

[Silkwaves]
0

Grattis Anne!! Jag är så glad att det gick vägen. Fina bäsar blir det alldeles säkert Kyss

AnneAlva
0

Tack!

#6 Jo, jag vet. Flört

#9 Hrm… jo, hon har lite attityd att brås på… Skäms Tur att båda två älskar människor i alla fall! Skrattande

#12 Jodå, kan jag få ett gäng såna är jag mer än nöjd!

S*Godreign's Cornish Rex

Spotless
0

#14 Thera var superhärlig mot mig när hon var här, då för "länge sedan". Samma med mormor Nellie, mysig med mig men en "farlig" dejt. Flört Vilka brudar, vilket humör! Men så är de paddor också. Skrattande Roligt att höra att Lethe är lik dem, men det är bra lite ska väl grabbarna få jobba!?

citrina
0

Grattis! Bris säkert toppenfina bebbar av den kombinationen!

Blir många påskbebisar verkar det som.

Vår Ika är planerad att föda på påskafton, och faktiskt hennes helsyster också fick jag reda på idag (fast 80 mil norrut). Smått otroligt att det kan slumpa sig så.

Och så monicas små bebisar också förstås.

Zootz
0

Ja, vilken babyboom! Vi väntar också smått from den 7 april ; )

Lycka till med kullen, verkligen fina blivande föräldrar!

cherish
0

Grattis grattis till den väntade kullen! Skönt att Lethe gav med sig till slut … lite svårövertalad kanske men jag antar att Nortons charm övertygade till slut! Kramkram!

Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

Avots
0

Grattis! Hopas det blir många små snyggingar!

Rexjen
0

Ska bli så roligt att se vad de bakar ihop de två, kan ju bli roligt färutfall också. Tungan ute

Den här bilden på pappis Norton taget av fodervärd Nina är så fiiiin tycker jag. Kyss

Sashimis
0

Grattis! Vad kul!

Clee
0

Gratulerar - ska bli roligt att se vad som kan komma där! Skrattande

AnneAlva
0

Tack allihop!

Just nu har vi dragit ner elementen på rätt modesta nivåer (vi har det så varmt ändå!) efterom Lethe tycker det är skojigt att "grilla" sina bebisar mot dem. Hon ligger raklång pressad mot våra tjocka vattenelement och bara jäser, knäppa katt! Glad

S*Godreign's Cornish Rex

Eine
0

Lycka till Anne.Du har väntat länge på denna kullenGlad..

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

R-Dandy
0

Grattis Ann o Krycke från en stolt blivande farfar Cool

Meleme
0

Beeeebisar! =D

MyTwiggs
0

Jag tycker att ni gör en väldigt bra kombination! Lethe och Norton gör nog väldigt fina ungar tillsammans :) Risken finns dock för att jag kattnappar dem Flört

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

AlexH
0

Norton är en väldigt stilig kille :)

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se