Nytt hopp för kattallergiker
Novozymes ska i samarbete med ALK-Abello ta fram ett vaccin för kattallergiker i tablettform. Högst intressant, men svårt, så jag hoppas de lyckas. Tänk vad bra det vore för alla kattallergiker, så håll tummarna för att de lyckas!
håller alla tummar jag har! låter jättebra husdjur är viktiga för många.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Kan bara hålla med om att det vore toppen att få fram ett vaccin som kan hjälpa kattallergiker.
Och apropå allergi …Igår var jag på besök hos en ragdolluppfödare med tre kattungar .. jag är INTE allergisk normalt men JÖSSES så snuvig, tät och hostig jag blev …. Så pillerna kanske kan vara nåt för mig oxå i framtiden …?
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com
Hoppas också på att det blir något av den forskningen. Jag är peppar peppar inte allvarligt allergisk, men känner av katter om det blir för mycket, däremot har pappa och syster ganska svår allergi mot katter.
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Om det funkar hade jag verkligen velat prova… undar hur länge det skulle vara och hur mycket man skulle behöva ta…
Mycket intressant!
//Christine mamma till Orion *160123
med S*Magic Paw's Cornish Rex Katteri och Storpudeln Spike

Åh, hoppas! Jag fick ju jobbig astma sist jag hälsade på syster Twiggies gosingar och det kan jag ju inte stå ut med. Vi hittade bara en astmaspray som gick ut -93 hemma då. Hoppas, hoppas att de lyckas framställa något bra! Tänk vad roligt, då skulle jag nog kunna skaffa katt :)
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler