godmorgon 25 feb!
Ingen uppe? Som vanligt är det varmt och skönt i sängen, vill inte gå upp! Ute är det dimmigt och vackert. Snön hänger från taken och hasar ner med ljudliga brak som får katterna att undra vad som händer.
Hoppas på sol längre fram idag 
Ha en bra dag alla!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Jodå!
Vaken och frukosterad - matat hungriga "vargar" = katterna - fyllt på kylarvätska i bilen och nu väntar en dag på jobbet….
Hoppas att denna dag blir en lugn och bra dag! och hoppas att alla Ni andra får en riktigt härlig solig onsdag!
Jag är vaken! 
Idag ska jag, Sofia och Jonas träffa mamma på dagen, sen ska vi iväg till Fjugesta! Vad kul det ska bli, och vad med kattungar man ska få pussa på! 
Ha en bra dag!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Här var vi vakna redan före kl 6, lillkillen har kräkits i natt coh lillflickan har sovit dåligt - mycket mardrömmar. Blev inte så mycket sömn för mig heller då … Hann kela massor med kattungarna innan jag och lillflickan drog på skola och jobb.
Ikväll blir det att sammanfatta från redaktionsmötet igår och sen försöka få ihop det sista inför kurserna som klubben planerar att hålla under våren.
Fast under dagen ska jag försöka jobba .. ;)
Ha en bra dag allihop!
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com
God morgon.Underbar dag,en alldeles ny och oanvänd!
Verkar vara blötsnö,men ska väl ändå våga mig på en promenad ner till Studiefrämjandets lokaler.
Vi i UK ska börja vår Diplomeringskurs för uppfödare på lördag,och jag ska kolla att allt är ok.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
God morgon!
Idag har jag fredagskänsla -härligt. Och löning också. Kan det bli bättre? Nja, om en viss fertil krullkatt ville lära sig att viska…
Hoppas alla får en bra dag!

God förmiddag!
I dag så skall jag in till stan och bada i varmbassängen det skall bli skönt. För övrigt blir det nog en lugn dag.
Ha en bra dag!

God förmiddag! Härligt vårväder med tö i Uppsala. Idag ska det läsas pek massor av pek.
#5 Hi hi, visst är det härligt med fertila killar 
#7 Funderar på att forska lite i ljuddämpare för katt, tror man skulle kunna bli både rik och lycklig på det faktiskt. Skulle vara guld värt att kunna sänka volymen bara lite grann…

#8 Ett tips är felliway adapter. Vi har det och Gråis är tyst strilfri och gosig.
#9 Tack för tipset! Vart köper man det och pris?
Just nu ligger han och sover så sött, man kan nästan tro att man inbillat sig att han lekt utryckande brandbil/ambulans/polis hela natten… Tur att han är världens underbaraste krullkatt för övrigt!
#5 jag beställer en direkt av dig..Matador är ingen ljudlös typ han heller, så här på vårkanten..suck..
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
#11 Hoppas dina honor blir sugna också, så här på vårkanten… Nu längtar vi efter att ha kattbordell här hemma. Ha ha ha! 

#11 Var beställer du, US? De är rätt dyra på apoteket.