bebisar!
I dag har jag varit flitig, jisses vad jag fotat. tänkte väl att det kunde passa bra att presentera mina nya små.
Först ut en ensam liten kille, han hade en syster (svartsköldpadda van) men hon vägde bara 51 gram vid födseln och orkade bara vara med oss i 1½ dygn.
Lille "w" en svart van, 3 veckor gammal.

GIC S*Spotless Qat och GIC S*Spotless Prisma blev föräldrar den 26/1 -09. Fyra ungar blev det, en blå hona, en blåmaskad hane, en blåtabbymaskad hane och en lila hane. Detta är Prismas första kull och sQattens sista, honan stannar hos mig om hon ser ut att utvecklas bra.
Först en bild på en stolt far tillsammans med den blåtabbymaskade.

Grattis till ungar! Vad sötade är, vilken liten livsnjutare lille w ser ut att vara
Undra om inte han kommer bli väldigt bortskämd ensam med två mammor

Grattis till de små! Lille "w" gick rakt in i mitt hjärta - hur söt får man va´! Men de är jättefina allihop!

Grattis till kattungarna.Trist för den som inte ville stanna.
Stolt ägare till tre La permer
Grattis! Lille killen verkar vara en liten kavat sort 
Grattis. Fina kattungar.
Grattis till de små. Härliga färger 
Grattis! Vilka härliga busfrön! Killen föll mig på läppen 
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Grattis än en gång

Oj, vad stora och fina de blivit! Själv är jag lite extra svag för de maskade små. ;)
Grattis till småttingarna. Hur fina som helst 

Ååååå grattis till underbara små Qattisar
//Christine mamma till Orion *160123
med S*Magic Paw's Cornish Rex Katteri och Storpudeln Spike
Jättehärligt gäng - tycker förstås att van-pojken är favoriten! Synd på hans syster, en ros till henne.

Så söta man kan vara då…

Grattis till småttingarna!
Så söta
Hundar har ägare.Katter har betjänter...
Änglatassen's Cornish Rex

Tack alla, vad glad jag blir!
Bestämde mig alldeles nyss att lille "w" ska heta Wilbur! Han är ju tjock som en liten gris, (och liiite skär) så det passar väl? Annars vete sjutton om det är så klokt att fatta viktiga beslut mitt i natten!? 

Ylva - ja, det känns faktiskt lika självklart nu i dagsljus också! 

Grattis till småkorvarna! Wilbur blev min favvo!

Grattis till två fina kullar!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
jag som går ikors för maskade o särskilt lina o silver men jag är kär i en gulle ikille i basker - för mig finns bara wilbur -GULLGEGRISEN,
får han flytta från mamma tror du eller blir han en keeper med kulor???
**Vilken underbar, fin sötnos!!! Man blir kär… Tobias föll pladask för denna lilla pojke
Det var faktiskt helt otroligt då han annars varit lite anti mot att ha en till katt i vårt hem. Trodde han skämtade först, men han blev faktiskt kär i den lille W
Han säger att han har blivit såld på honom nu!!!
Haha.
Ska denna kanske ut på foder? Eller finns han för en rabatterad peng? Man har ju redan 2 Spotless 
Tobias vill bara anmärka på namnet, Wilburs namn: "Han kan inte heta Wilbur. Det går absolut inte med en katt som denna! Då endast Wilbur den Store är gott nog
"
När kan vi komma över föresten?
Åh, söta korvar igen
Qat har inga sysselsättningsproblem, gosgubben.

AnnMarie - så sant och något måste han ju göra nu när han är kastrat!
Men du, så många flickor blev det ju inte… Hur har det gått för er? Vi får se till att höras snart!
Maria - någon vecka till så att småisarna hinner växa på sig lite, sedan är ni välkomna. Njae, vi skippar nog "den Store"
.
# 39 vad roligt att du känner så!
Svårt att veta angående Wilbur än, avvaktar och ser hur han artar sig.
Kan tala om att Wilbur visar tecken på att han vill se stora världen utanför iglon som han bor i till mamma Gullveigs och mamma Bambis förskräckelse! Det är inte utan att jag är helt förälskad i min Wilbur jag också, han är kavat och vaken precis som de ska vara. 
Då mailar jag dig igen om nya tider som kanske passar om 1-2 veckor
Pussa lille Wilbur lite extra från Tobias! 
Angela. Hur det har gått!? Jodå, vi har det bra med alla goa kastrater
Det känns fortfarande i hjärtat när jag tänker på de små som kom och vände men sånt är livet ibland. Krama alla kissarna från oss…
Ring mig när du har en stund över 

Men oj, det här har jag visst missat också….GRATTIS! Mauritz hälsar till sina små släktingar!