God vintermorgon 22 feb.
Trolskt,vitt,vackert…En underbar söndagsmorgon med nysnö. Skäm bort er själva idag,läs den där boken,mys med katterna och njut av just denna dag som aldrig kommer tillbaka.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
godmorgon! Idag ska jag och min man lämna barnen hos mina föräldrar och åka och njuta av 5 dagar gamla faraohunds valpar! Denna gång ska kameran med!
Ha en trevlig dag. Själv är jag ledig tre dagar, men på måndag ska jag till Thorax

Godmorgon!
En snöig söndag här! I dag skall jag ta hand om stallet och därefter räkningar men sedan föjer jag nog rådet om en bra bok!
I dag fyller Cello och hans syskon från Avots C-kull 1 år! Tänk vad fort tiden går!
God morgon!
Kattungarna börjar bli små katter istället för korvar och Mojjan är sur för att jag vill att hon ska kissa i peewee-lådorna. Hon har övertalat mig att ställa fram en sandlåda igen 
# 3 Grattis Cello!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
God morgon. Här ligger nysnön härligt ute. Hundarna hoppade och sprang runt i snön. Här inne har jag en katt som skriker i högan sky. Jag blir väl tvingad att ringa efter p-iller imorgon. Ska ta kattungar en gång till på henne. Men vill vänta tills jag har gjort testerna på min hane, samt HCM-testat bägge.

God morgon!!!
Sitter i husvagnen i Åre och pluggar medan maken och barnen åker skidor. Idag bär det av hemåt igen, men sen är det bara en vecka till lovet. Då har jag tagit lite föräldraledigt förutom studierna.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.