Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 673 ggr
cherish
0

God morgon 20 februari!

Efter en vecka med förkylning och magsjuka får det vara slut nu tycker jag. Får vara hemma i karantän idag efter magbubbel och annat och längtar tillbaka till jobbet på måndag.

Har varit uppe sen halv 4, helt otroligt svårt att sova just nu …. Tur att barnen ska upp om ett tag så det är "lagligt" att vara uppe då … *harkel*

Min kusin tävlar i Enduro SM i helgen så på söndag ska vi stå och heja på honom!! Idag blir det väl att ta itu med allt jag inte orkat i veckan såsom tvätt och städning. Jodå, maken får hjälpa till men just tvätten är inte hans avdelning … vi vill inte ha grårosatonade kläder som är två storlekar mindre. ;)

Hoppas ni alla får en jättebra dag!!!

Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

Trollhassel
0

Jag är påväg till jobbet nu. Skönt det ska bli med helg sen!

Med Vänliga hälsningar

Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

Rexjen
0

God morgon! Sitter med en kurrande Soaskrutt, lapptoppen, kaffe och lyssnar på morgonpasset. Fredagskännslan har infunnit sig, kan det blir bättre? Glad

Hoppas du blir bättre Cherish.

MyTwiggs
0

Hurraaa! Fredagskänsla igen! Skrattande

Tror ni att jag är på väg ur min 2 år långa depression?

Kattungarna är så goa så det är inte klokt och i kväll kommer Myra!

Ha en fin fredag!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Avots
0

Godmorgon!'

Just nu känns det inte så bra här. hade precis ett samtal från försäkrignskassan och det blir man ju inte glad av precis.

Om man bortser från det så har vi fint klart väder men kallt här. Jag skall försöka komma upp på övervåningen och börja plantera om mina pelargoner. Det har jag haft som ambition den senaste veckan så får se om idag är en pelargon dagFlört

TereseE
0

God morgon på er!

Ingen fredagskänsla här än, har precis lagt Emma för hennes förmiddagstupplur men hon verkar inte vara så trött längre.

Ibland blir det bara så himla mycket vardag, särskilt när man går hemma och är mamma på heltid. Fredagsmys har liksom blivit varje-dag-mys och tappat lite av sin stjärnglans.

Imorgon ska jag vara hemma själv och bara ta hand om mig själv. Ligga hur länge som helst i badet och spela hög musik. Och längta efter min lilla älskling som åker till farfar med sin pappa.

Have a nice day folks!