God morgon 18 februari!
En ny dag igen. Ungarna iväg på skolan i tid med en fungerande bil idag. Inte alls lika kallt som igår. Tyvärr håller huvudvärken i (och nässelutslagen) och det verkar inte spela någon roll om jag tar piller eller ej heller. Nu skall jag tippa på soffan två timmar innan jag måste åka till Bräcke på möte. Orkar inget plugg idag heller som det ser ut.
Ha en bra dag!
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Morron.
#0 höörudu, jobba inte i hjäl dej nu! Jag vet hur "lite" du brukar ha för dej. Det låte rmera som du skulle behöva tippa omkull på sängen hela dagen! 
Fick inte nån riktigt sovmorgon, då sonen är förkyld så han är hemma. Men maken gav honom frukost framför tvn så fick sova lite till i alla fall. Nu sitter jag o väntar på att värktabletterna skall kicka in så jag slipper ha så ont när jag skall äta frukost.
Inget har hänt i natt heller med Ego. Nu får hon faktiskt snart ta o klämma ut de små!
Jag vågar ju inte chansa utan går ju upp ett antal gånger per natt och kikar. På dagen går jag ju var tioende minut och kollar vart hon är tror jag.
Hoppas ni andra får en bra dag!
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.
God morgon!
Idag är jag bjuden på födelsedagskalas hos Lina, men innan dess så har jag en hög med "ni vet sånna där papper" som lagt sig på hög. Några räkningar och en drös kattpapper.
Ha en bra dag!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Halloj, här är det också förkylt… både jag och min dotter så idag blir det VAB… vet inte när det hände senast (pojkarna brukar träffa in på mina lediga dagar…)
#0 Se till att ta det lugnt!!
#1 De kommer när de känns färdiga, men förstår att du vill det nu…
God underbar morgon! trafiken flöt på och jag lyckades ta mig genom stockholm - till jobbet idag också! :) Idag ska jag åka och pussa på Min Enya och hennes nyfödda valpar.. jag är nog den stoltaste mormor som finns idag 

Godmorgon!
I dag skall jag in till Avesta och träna i deras varmbassäng, det ser jag verkligen fram emot, det är så härligt att plaska runt i 34gradigt vatten
. Förövrigt är det väl inget speciellt som är inplanerat….
Ha en bra dag!