Kall godmorgon 17 Feb
Huvva! Minus 23,1 grader! Det har till och med blivit kallare på en halvtimme. Så skönt att jag har mixtrat med elementen så vi har varmt och skönt nu.
Inga kattbäbisar inatt. Trodde inte det heller, och hoppades att hon inte skulle börja i natt. Ju längre hon går desto bättre är det ju (ja inte för länge så klart!).
Jag har "sjukskrivit" mej från kursen idag och resten av veckan. Orkar bara inte. Har redan ont i huvudet och ont överatt föressten. Ska försöka få lite vila i dag.
Jag önskar er en bättre dag än vad jag har! 
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.
God morgon!
Idag ska jag greja lite med hemsidan.
Känner en lätt migränkänsla… 
Ha en fin dag!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Gomorron!
Här blir en lugn dag idag. Vaknade och det var drygt -26 grader ute. Inte ens hundarna ville gå ut på morronprommis!
Håller tummarna för er båda att ni snart känner er bättre… och att Egos förlossning går kanon när den väl kör igång!

Godmorgon!
I dag blir det en tur in till Avesta, dels för att beiktiga bilen och dels för att få en sista titt på Änglatassens kattungar innnan de flyttar till helgen.
Ha en bra dag!

God dag! #0 Ni hade milt och skönt hör jag
. Vi hade -30grader och bilen vägrade starta. En vän kom och körde barnen till skolan. Jag tände en brasa i spisen och tippade omkull med en fruktansvärd huvudvärk. Praktiken blev inställd då jag inte tog mig dit. Ser ju ut här på forumet som om det är något som går idag.
Nu har det blivit endast -14 och jag fick nyss igång bilen. Har fortfarande huvudvärk, men lite lindrigare i alla fall och nu måste livet börja rulla på som vanligt igen. Ha en bra dag!!
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.