Godmorgon 16 Feb
Morron.
Klev upp och skulle ju kolla till Ego det första jag gör. Ingen Ego. PANIK! Ringde till och med maken och frågade om han sett henne i morse. Sprang runt och kollade på alla ställen hon brukar ligga. Ingen Ego. Så kollar jag under min säng. Där låg hon på en resväska. Suck. Jag hittade ju henne i alla fall.
Vi har minus 16 grader och lite kyligt med andra ord. Jag skruvade på elementen för ett par dagar sedan så nu är det i köket inte spärrat längre, så vi har varmt i köket äntligen. Ha en bra dag.
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

Sitter med morgonkaffet, ska snart bege mig till jobet. Idag börjar stegtävlingen! Vi fick stegräknare förra veckan som jag har testat i helgen.
Är väldigt nöjd över en mysig helg, med Östersundsbesök och besök i Vingåker. Hade gärna stannat och fått se kalven komma.
Godmorgon! Sitter hemma och jobbar en stund på morgonen. Men avbryts ofta av att Maxen vill leka… Mulet idag, i går var det strålande sol och jag var ute i skidspåret på andra sidan cykelvägen, vi bor verkligen fint här.
#Lycka till med stegräknandet, det är roligt och motiverande tycker jag.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Godmorgon!
Är tött i dag efter gårdagens utställning så här blir det nog inte mycket gjort. Måste i alla falla titta till bilen innan dagen är slut, den skall på beiktning i morgon
Ha en bra dag!

fel inlägg…
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.
God morgon!
Jag ska hälsa på min mamma idag.
Tog en promenad nu på morgonen och i kväll ska jag göra lite pappersarbete och betala lite räkningar och annat smått och gott.
Ha en bra dag!
(under dagen ska jag fixa fler bilder på alla kattungarna, båda kullarna. De bilder jag tog igår har den här bristande kvalitén
)
Bilden föreställer lille Yoshi med sina långa ben och pisksvans… LIK SIN MOR!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Jag har jobbar första dagen på mitt nya jobb. Trivs redan skitbra med jobbarkompisarna och lokalen! Jag har rivit plastlister, waxat båtar, slipat bort limmade gummimattor.
Senare ska jag lägga in bilderna från kattungeresan (mansonkullen) från kameran.
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler