Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettallmänt-cornish-rexprat
Läst 366 ggr
Pus-
0

En liten historie

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Her en kveld skled jeg ned i sofaen for å se på favorittserien på tv, og forventet da at en katt eller to sto klar for kos, men neida, ingen katter. Dette måtte sjekkes ut!

Terri fant jeg kjapt på hennes favorittplass, nemlig på de varme gode badeflisene. Men hvor var det blitt av Max? Kunne ikke finne han noe sted, og tittet rundt i hele huset… Når man roper på Max bruker han komme på et blunk.. men nei, ingen katt! Kjente panikken begynte å komme, kanskje han hadde kommet seg ut?

Det eneste rommet jeg ikke sjekket var hos Fredrik, og jeg tok en siste titt her. Fristet nemlig lite å gå ut i 15 minus å lete. Og gjett hvem jeg finner under dyna til Fredrik, joda, der ligger Max og sover. Rare lille katten!

De er virkelig kompiser de to. Så snek meg ut og hentet mobilen og fikk tatt et bilde av de. Heldigvis våknet de ikke av blitzen, men snorket videre etter at jeg gikk ut. Skrattande

Max&Terri -og prinsesse Amy  http://cornish.blogg.no/

ScatCat
0

Härligt, två Emil i sängen alltså! Flört

emiya
0

Tänk att katter bara kan försvinna så där!Glad Vilken tur du slapp att gå ut -15 grader!Glad 

Vad söta de är de två kompisarna!

Spotless
0

Men där låg han ju jättebra lille Max, förstår att han inte ville lämna den varma mysiga platsen i första taget! Än sen om matte ropar och blir orolig!? ;)