Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 299 ggr
aggeelin
0

Godmorgon 15 februari!

För att jag ska kunna bli först på denna är söndag behöver jag skriva sent på natten… Jag tycker om att sova på morgonen Tyst… Jag är nyss hemkommen från en trevlig jobbfest med mycket folk och god mat o underhållning. Katterna glada när jag kom hem och såg undrande ut vad jag var ute så här dags för.

Ha en bra söndag alla - själv ska jag väl tvätta och städa som vanligt… och sen yoga.

Kram på er!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

MyTwiggs
0

God morgon!

Igår hade jag finbesök och det blev te, banankaka a´la Myra och lite kattungegos. På kvällen kom Josefin och vi åt alla hjärtans dag-middag och slötittade lite på melodifestivalen. Tittade till kossorna som börjar få smått uppe i stallet och ingen ny kalv hade kommit (Inga skruvar, Jenny Flört).

Idag ska jag och Josefin åka till Nappis och ungarna!

Ha en fin dag!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Trollhassel
0

Åh, det ska bli så kul att se nappis ungar! De har säkert vuxit massor!

Med Vänliga hälsningar

Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

Leffe
0

God morgon. Ska snartut och jobba ett pass.

Sköt om er

RacerDonnans
0

God morgon!!
Sitter i husvagnen i Åre en strålande solig dag och bara några minus. Snön är alldeles perfekt med lite lagom nysnö. Ungar och make är ute i fjällen och åker slalom. Önskar jag kunnat vara med dem i dag men måste tyvärr plugga lite (samt titta till er såklart)Flört.

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Gittan
0

God eftermiddag. Alla är hemma.  Gubben gör maten och då passar jag på att vara inne lite på iFokus. Det är en underbar vinterdag och vi har varit ute sedan i morse. Vi hade med oss ryggsäck med chokladtermos och mackor. Sedan har vi varit i skogen.

Hoppas ni får en härlig söndageftermiddag och -kväll.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

Avots
0

God eftermiddag!

Just hemkommen från UK's utställning i Östervåla. Trött men nöjd, det var en välordnad utställning, det kan jag med gott samvete säga fast det är min egenklubb, för mitt bidrag till arbetet av av den ytterstblygsamma sorten. Däremot verkade det finnas mängder av andra duktigt arbetande klubbmedlemmarGlad

Cello fick sitt första CERT och Blaui knep sitt tredje CAP och kan nu titulerar sig både Champion och Premier!

Resten av kvällen kommer ägnas åt slötittandeframför TV'n.

AlexH
0

gokväll.. är på ytterst dåligt humör idag.. vet faktiskt inte varför.. men alla irriterar mig Man ,barn! (dock inte djuren kontisgt nog)

hellst skulle jag vilja sova bort dagen.. men det funkar ju inte med barnen.. hoppas morgondagen blir bättre..

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se