OT: Let's dance
Snart börjar Let's dance. Åker rätt par ut?
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
Det hoppas jag! Tycker att det är skön fredagsunderhållning - och jag gillar också allt som har med dans och rörelse att göra - så detta passar mig precis. Vi brukar spela in så att vi kan spola bort reklamen, vi är såå trötta på reklam.
Nu ska jag snart börja njuta av dem som kan dansa bra och ha en trevlig kväll. 
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Dags för en av de två "gamlingarna" att åka ut nu då de börjar hamna långt efter med den svårighetsgrad som det är nu.
Det kan vara George också pga av den dumma kommentar han fällde även samt att även han är lite efter (dock inte så långt efter som Tony sa).
Jag tycker även diskussionen om att Laila inte dansade så mycket vals utan sysslade mest med lyft gav henne rejäla minuspoäng medan det var helt ok för Morgan att lyfta och showa. De bör ha varit rätt jämna i poäng då båda numren var väldigt bra i både show och valskänsla.
Det var många åsikter från mig ikväll, men ikväll tyckte jag juryn resonerade rätt knepigt många gånger.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.
Vi hann se slutet och konstaterade att näää, inte var det rätt par som åkte ut …. :(
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com
Vilka åkte ut då?
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Kitty
Neeeeeej!!!!!!
Inte Kitty!
Vad är det med folk? 
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Kan inte annat än hålla med, det var absolut inte rätt att hon åkte idag. Även jag tycker att "gamlingarna" är oerhört duktiga för sin ålder, men………….
Sen har vi ju även George som varit ok så här långt, men nu börjar halka efter lite väl mycket.
Jag som sett fram emot att se vilken present kitty valt ut varje vecka, nu blir det inte ett lika färgstarkt program.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.
Även jag ville ha Kitty kvar, jag gillar henne. Dessutom har hon blivit bättre på dansen för varje vecka, vilket inte en del andra har (de som ni nämner ovan). Tycker nog att det är lite mindre kvalite på deltagarna än tidigare är - men - trevlig fredagsunderhållning är det ändå.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet