En flitig nybliven mamma!
Jag fick mig ett gott skratt i kväll!
Några av er känner till litegrann om kisis utdragna förlåssning och det var kämpiga 12 timmar för både mig och kisi. Första dygnet hjälpte jag henne lite med skötseln av ungarna eftersom hon var så trött, och bland annat hjälpte jag kissnödiga ungar att lätta på trycket med hjälp av lite toapapper som jag sedan slängde i en papperskorg i små tussar.
Under eftermiddagen idag samlade jag ihop allt skräp i lägenheten för att gå upp till soptunnan vid vägen och insåg att tussarna var borta… Alla utom en…
Kisi kom svansande, sträckte sig ner och tog tussen försiktigt försktigt och bar den varsamt till boet med "de andra kattungarna". Hon såg ut att tänka "Hur har du hamnat här, lille vän?".
Jag bara skrattade!
Nästa gång hon lämnade boet tog jag bort tussarna, för där skulle de ju inte ligga, men jösses så sött det såg ut! 
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Härlig berättelse
. Jag tänkte lite att hon kanske skulle göra lika som matte… hjälpa barnen att kissa med lite papper…
Låter härligt men lite jobbigt också¨! Nu måste jag gå och lägga mig någon gång.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
*ASGARV* Jaja man kan ju inte klaga på modersinstinkterna i alla fall 
//Christine mamma till Orion *160123
med S*Magic Paw's Cornish Rex Katteri och Storpudeln Spike

Ser det framför mig, så gulligt!
Ja, det fina var hur hon höll tussarna så ömt och försiktigt. Hon är inte den som springer runt med sina kattungar, utan när hon har dem på ett bra ställe är hon nöjd och flyttar dem inte, därför var det väl viktigt att alla kattungarna var samlade… även om några var lite mindre och papperstussigare än de andra :) Fyra av varje. Gud bevars att hon inte fick 8 ungar! 
Synd att jag inte fick något kort på föreställningen!
www.mytwiggs.com

Haha, mys-Kisi! Hon är så härlig den katten, och nej, modersinstinkterna är det verkligen inget fel på!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
Hahaha, det hade jag gärna sett en bild på:) Så sött.
Haha.. ja, luktar det bebis så är det väl bebis. Eller ? 

Åh, så sött! Kisistumpan är ju en för ljuvlig liten kissekatt!
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

Men så gulligt! Vilken härlig kattmamma! Ordning och reda ska det vara!
Ja, jag tror att hon är perfektionist! Annars hade hon väl inte fått en kull som överänsstämde så väl med det förväntade utfallet? 
50% chans till dilution och 50% chans mellan könen… Dvs två svartvita och två blåvita varav två killar och två tjejer. Hon hade planerat det, jag lovar! 
www.mytwiggs.com

#10 Absolut!

Hihihi!!!
Underbart. #6 Hade också velat se det på bild.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.