God morgon 2009-02-12
God morgon. Det ser ganska kallt ut ute, men jobbet kallar. I kväll ska jag på ett litet födelsedagskalas samtidigt spelar mitt lag hockey.
Sköt om er

Godmorgon! Här är det kallt o mycket snö…men det får inte hindra en från att gå ut. Om än inte någon lång sträcka.
Ha en bra torsdag, för imorgon är det fredag med allt vad det innebär
God morgon!
Idag har jag saker att uträtta… och det blir mycket bussåkande… *suck*
Ha en bra dag!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

God morgon!
I dag så skall jag fortsätta med mitt telefonerande till myndigheter. Hoppas de behagar svara…..
För övrigt så skall jag väl börja titta lite i utställningsväskan inför helgens utställning, det vore ju tråkigt om mössen ätit upp hela burklädseln och jag inte kollat i förväg
Ha en bra dag!

God morgon!
Idag ska jag ringa runt och se om jag kan få tag i en indisk spikmatta, tänkte att det kan bli en bra alla hjärtans dag present till sambon (inte så hemskt som det låter). Ikväll ska jag på bloggens afton i Kalmar salen.
Var skönt att se att båda katterna låg i soffan idag efter att de hade sitt första stora bråk någonsin igår, som tur var blev det bara ett litet klösmärke i Cruellas öra och Disas stolthet fick sig en törn.
Hoppas ni har en bra dag allihop.

God kväll!
Här har vi haft kallt idag. Imorse var det -30grader men nu är det varmt igen. Bara -11grader så det är riktigt skönt.
Skall plocka upp tjejerna ur badet nu. Ha en fortsatt trevlig dag.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.