Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikett: kattungar-till-salu
Läst 629 ggr
AnnaS
0

Röda tjejer vill flytta hemifrån!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Två röda tjejer vill flytta, de heter Lindy Hop och Slow Fox och är leveransklara. Två aktiva, sociala och nyfikna flickor som gärna vill ha fart och fläkt, skulle säkert trivas ypperligt i en barnfamilj.

Deras föräldrar heter CH PL*Cattus De Lux Danijel och S*Jazz-Annas VII von Ariel.

För mer information - kolla min hemsida

S*Jazz-Annas Cornish Rex

AnnaS
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

…och en bild på Slow Fox också.

lockar
0

Det kan väl inte vara svårt att hitta hem till dessa skönheter. Såg dom på utställningen i Örebro.

Dolleminas
0
[Wiveka]
0

Åhh, vilka finingarKyss

AlexH
0

som sagt, de är superfina och Slowfox är speciellt eyecatchy :)

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

kaniniz1
0

ÅÅÅåååååååååå röda cornisharKyss behöver inte säga nått mera…

LinnB
0

Älskar rött! Kyss

Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?

aggeelin
0

De är sååå söta, vill ha! Någon gång ska jag ha en röd cornish… men inte just nu - då får jag byta ut hussen också, suck Rynkar på näsan

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Trollhassel
0

Slow fox är helt underbar! Synd att jag inte kan ha katt!

Med Vänliga hälsningar

Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

MartinaH
0

Fina tjejer! Jag fastnade för Slow foxKyss

Spectrolite
0

You can pack Lindy Hop and send her this way anytime  Kyss

Sashimis
0

Vilka fina flickor! (trots att de är röda Tungan ute)

Sewena
0

Som röda små rosor….de hittar snart någon som älskar dem…

Ulrikaburken
0

ÅÅÅÅH, Slow fox hade jag gärna lagt beslag på, men jag har inte rååååd än, måste ju sälja bohaget först ;-) Insåg dessutom att rosenknopparna är i Karlstad, och nu är jag och pojkvännen "bara" 8 mil ifrån. Nej, impulsadoption ska det inte bli, men man blev ju sugen!

Lycka till och hoppas båda får fina hem snart!

AnnaS
0

Tack allihopa! Kyss De är superhärliga småtjejer, så coola och sociala! De är ju leveransklara och redo att flytta hemifrån. Deras mamma var SÅ besviken när de kom tillbaka hem från utställningen i lördags Skrattande

De finns som sagt i centrala Karlstad, bara 3 timmar med tåg från t ex från Stockholm och biljetter kostar 95 spänn enkel resa - det är ju ingenting alls! Tungan ute Göteborg är också bara 3 timmar bort med tåg, det går ju jättefort!

Spectrolite
0

Plus the boat trip in my case, and so on Skrattande. Which I would happily make, if you said yes, and if I had it in my budget. They have some of Duke's expression, don't they? I recognize the nose (looking from front) Kyss.