Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 295 ggr
Dolleminas
2009-02-11 08:37
0

Gomorgon 11/2-09

Denna dag börjar med feberfrossa inatt, ingen värk men fryser som få… skulle jobba men det går inte, kallt ute -17…

Försök ha en bra dag ni andra!!

Vill även passa på att gratta Sashimis på födelsedan!!

Rexjen
2009-02-11 08:42
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

-2,1 i Uppsala, sitter med morgonkaffet, gäsp! Trött som få. Ska snart bege mig till jobbet. Idag är det Onsdag, halvtid, på fredag kommer Östersundbesök!Skrattande

MyTwiggs
2009-02-11 09:46
0

God morgon!

Idag ska jag putsa lite skulpturer, sen ska jag till apoteket, annars har jag inga måsten.

En av katterna har provkissat peeweelådan under natten trots att det finns en sandlåda kvar. Skrattande

Ha en bra dag!

# 1 Fin bild!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Avots
2009-02-11 10:19
0

God morgon!

I dag kommer förhoppningsvis en takläggare hit för att ge en offert på nytt tak till min lilla stuga. Annars blir det nog mest en slapp dag, får se om jag skaffar krafter nog till att börja plantera om mina övervintrade pelargoner.

Ha en härlig onsdag!

AnneAlva
2009-02-11 11:04
0

Godmorgon!

Sovit gott efter gårdagens resturang- och biobesök, det gjorde dock inte sambon sombörjar bli risig. Helt fel tidpunkt precis innan utställningen, jag har inte tid att bli smittad, jag ska ju jobba hela helgen!

Hoppas ni alla får en bra dag!

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

MonicaLagerquist
2009-02-11 12:46
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har börjat att sy på det som kattungarna ska ha med sig vid flytten.Borde väl ta en promenad i solen men eftersom att jag har sylust idag gäller det väl att passa på.

Stolt ägare till tre La permer

Leffe
2009-02-11 22:44
0