Platser kvar i Västerås
Eller ja, utställningen hålls ju i Hallstahammar men det är Västerås Kattklubb som arrangerar.
Det finns fortfarande platser kvar lördagen den 4 april då det är kategorierna 1, 3, 4 och huskatter som bedöms. Kategori 2 på söndagen är full.
Läs mer på www.kattklubben.se/utstallning

Är det någon på forumet som ska dit överhuvudtaget?
Jag o syrran ställer en rex o en burma på lördagen…

Jag hoppas ställa i Surahammar två veckor senare. Är förhoppningsvis i Trondheim den 4-5:e. Trist att två klubbar så nära varandra inte samarbetar lite så att utställningarna inte ligger alldeles efter varandra, det kan ju påverka att det inte blir fullt direkt. Tycker det är för tätt med två veckor mellan två utställningar som bara är nästgårds.
Fast det kanske är bara jag som tycker så. De flesta andra kanske tycker tvärtom.
#1 Hade hoppats att du skulle komma till Sura. Jag kommer bara med en om jag kommer med.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Jag kommer! Gunvald och hans vapendragare Martin kommer och så Popping 

Vi kommer med ett helt lass katter
Anmälningstiden är förlängd till och med den 20 februari. Välkomna med ännu fler rexar. :)

Har anmält en crx och två drx :)

Vi har anmält S*RexEllen´s Kantarellen till Hallstahammar och båda dagarna i Surahammar….
VRK har förlängt anmälningstiden till den 20 februari. Har du inte anmält än så passa på nu. :)

Funderar på att anmäla, men har is i magen fram till efter helgen, vill se hur det går i Östervåla först. Hoppas det fortfarande finns platser kvar om det går bra!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.