Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 392 ggr
Eine
0

God morgon 10/2

Ännu en ny dag,nya möjligheter!

Sköt om er,ingen annan gör det åt er!Glad

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Avots
0

God morgon!

I dag känns det som en tung dag!

Ute är det vitt, fullt av snö och en tjock tät vit frostdimma!

För mig blir det kanske en tur in till Avesta för lite bunkring.

Ha det en bra dag!

TereseE
0

God morgon!

Imorse när husse hade gått till jobbet vid 6-snåret hade Tristan riktigt kul. Han hade hittat mynt som han lekte högljutt med. Funderade på att gå upp och ta dom ifrån honom, men sängen var för skön så jag somnade om. Nu blir det att leta pengar i hela lägenheten…

Undrar varför man köper leksaker till en cornish egentligen? Våran hund är glad i hans leksaker med Tristan hittar annat kul.

Hade gott allihopa!

MyTwiggs
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon! Alla kattungarna hade gått upp runt 10 g var under natten och Kisi pysslar och donar.

I skrivandets stund hör jag ett kraffsande läte från peewee-toan, men det var nog bara en nyfiken tass som ville känna vad det var.

Nu ska jag ringa några viktiga samtal, och sen åker leran fram igen. Jag har fått hem ny lera, så nu blir det skulpturer i massor!

Ha en bra dag!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

AnneAlva
0

Godmorgon!

Sitter och laddar för en myskväll, ska ut och äta och gå på bio tillsammans med sambon och det ska bli så trevligt! Det är sällan man tar sig den tiden för varandra så det blir extra värdefullt när man har en hel kväll utan andra måsten. Ska göra mig extra fin och fläta håret, det tycker han om. :)

#3 Vilken fin! Gillar svansen, den ser extra "kattig" ut. :)

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

Dolleminas
0

# Det där med myskväll och bio lät härligt… så ser ju inte riktigt min vardag ut med 3 trotsiga barn just nu…

Kallt har vi -12 men idag tittar äntligen solen fram och peppar pepar ingen snö… har fått närmare 5 dm på bara några dagar… Här står det städning och handlig på schemat (konstigt det där med städning verkar vara varje dag jag är ledig, men aldrig när maken är ledig…Obestämd)

Ha en bra dag!!

Leffe
0

God dag. Hemma på en kort rasr. I kväll blir det hockey på teven.

Sköt om er