Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettkattungar-till-salu
Läst 701 ggr
miano
0

Änglatassen's Hedendis Melva My

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min vackra Änglatassen's Hedendis Melva My är till salu eftersom den som tänkt köpa henne har ändrat sig.

My är född 2008-11-22 färg svart bicolour

Hon är en underbar söt flicka med ett härligt sätt.GladEn glad tjej som tycker mycket om att pussas och ligga och gosa i knä.En riktig människokattKyss

Om någon är intresserad hör gärna av er till mig här på forumet eller via min hemsida www.anglatassens.se

Lägger in nytagna bilder på My här

Hundar har ägare.Katter har betjänter...

Änglatassen's Cornish Rex

TereseE
0

Å lilla Melva My, min favorit i din kull! Lycka till med att hitta nytt hem!

miano
0

En till bild på sötnosenKyss

miano
0

En bild där man ser nästan hels henne.GladAnnars vill hon ligga ned och gosa och busa när jag ska ta kort.

miano
0

Det verkar vara något konstigt med färgen på mina bilderFörvånad

Men hoppas ni ser ändå…

Kan annars sända över bilder privat om någon är intresserad.Glad

Eine
0

Jag är lätt förundrad över hur lik hon är sin halvbror som går och skrotar här hemme…Klik präglade sina avkommor.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

MagicPaws
0

Vilka gröna ögon!! *dräglar*

//Christine mamma till Orion *160123
med S*Magic Paw's Cornish Rex Katteri och Storpudeln Spike

miano
0

#5 Ja,och söta blev de alla kattungarna.Glad

Tycker faktiskt att My har en fin profil,men viktigast är att hon får komma till ett hem med mycket kärlek.Någon några som har tid för mycket gos…

Avots
0

Kan bara tala om att lilla My vuxit på sig ordentligt och blivit en ritkig liten skönhetSkrattande

Jag var hos Änglatassens i dag och hämtade mina katter som Maria passat då jag var bortrest.

Tack MariaGladGlad

Jag var ju självklart tvungenFlört att samtidigt passa på att inspektera busungarna. Det var  tre veckor sedan jag såg dem senast och de är ju väldigt fina allihop. Lilla Melva My  hade verkligen vuxit till sig, hon är som en liten nätt älva hur söt som helst och med en i mitt tycke väldigt fin profil, fin haka och fina öron och den aldra sötaste lilla prick på näsan.

[Johanna84]
0

Men vilken sötis….. Kyss hoppas rätt hem dyker upp snart.

kaniniz1
0

Oj charmig värreKyss

miano
0

#8 Glad 

Jag tror nog hon snart hittar ett bra hem…Den som får ägas av henne får en underbar flicka.

Eine
0

#11 ha inte bråttom,det blir så bra ska du se! Har ju min Ashberg kvar,och han kan få stanna lite till.Sååå gosig, och verkar bli riktigt fin också.Ska nog ställa ut honom framöver..

pikedo
0

Ohh. Hon är så söt. Jag får sötnoja..Kyss

emiya
0

Hon är ju bara så fin!

miano
0

#12 Helst av allt så skulle jag själv villa behålla Melva My för hon är så himla underbar i sättet.Kyss

Så hon stannar hos mig så länge tills My och jag tycker rätt person/personer kommer att få ta hem henne till sitt nya hem.Glad

Eine
0

#15 Så blir det med vissa katter.

OT;Några har frågat på min Ashberg,både till avel och enbart sällskap, men jag har inte känt att allt stämt(haha alltid ngt att skylla på så att han blir kvar ett tag..)Han är en liten goding

RacerDonnans
0

Det ordnar sig nog för henne.
Hon är en sötnos. Börjar bli mer och mer förtjust i vitfläck. Antagligen för att jag aldrig haft någon sån själv förutom de ungar som fötts hemma hos oss som varit vitfläck. De har varit underbara, men har alla flyttat.
Oavsett vad som händer så önskar jag lilltösen lycka till!

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

miano
0

Har glömt berätta att min sötnos Melva My har hittat sin husse och matte.Och kommer att få flytta hem till dem med cornish rex sällskap.Glad

TereseE
0

Önskar lilla vackra Melva My allt gott i sitt nya hem!