God morgon 2009-02-09
God morgon. En ny arbetsvecka. Inte är man glad heller. Ny vit färg ute. Var så glad i går när allt var borta.
Sköt om er

God Morgon
Lite tung dag idag.Min mamma skulle ha fyllt år idag.Har bestämt mig för att inte fara till graven idag tänder ett ljus här hemma istället
Kattungarna ska få sin första vaccination idag så lite finns ju att göra ändå.
Stolt ägare till tre La permer

God Morgon!
Ute skiner solen i ett helvitt landskap! Det blir nog en ridtur på de fint plogade vita vägarna. Katterna ligger och kurar framför kaminen.
Ha en bra dag!

Äntligen måndag! ska gå och lägga mig och njuta av att vara ledig till fredag kväll. Imorgon ska jag köra tot 70 mil och hämta hem en förhoppningsvis dräktig katt. Godnatt!
Ojoj, ny vecka - och förhoppningsvis händelserik! På privatfronten ska jag lägga om bolån och byta bank. På kattfronten ska jag hämta hem (till fodervärden) ny katt samt hjärtscanna henne och Tamsin. Många omvälvande beslut.
#3 Roligt att höra, ska ta en titt på din hemsida! Håller tumme för dig!
Ny vecka - Friska barn !!! yipppeee :)
Äntligen fick jag komma till kontoret *fniss*
ha en bra dag alla!

Godmorgon!
Har ett experiment pågående, provar att ha sovrumsdörren öppen och ser om Tussen tänker kissa i sängen. Hittills verkar det ha gått bra. *peppar peppar*
Hoppas ni får en trevlig star på veckan!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
God morgon… Det är inte morgon… God dag!
Dagen är inte god… Jag säger bara Dag idag! 
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Dagens säger jag . En härligt solig dag.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

God eftermiddag, här i Uppsala här i Uppsala skiner solen, men den är på väg ner nu.
#3 Roligt, ska bli spännande att se resultatet senare.
#4 Spännande med ny katt, håller tummarna att hjärtskaningen gick bra.
God eftermiddag 
Vilken vacker dag det har varit idag… Soligt och minus 7 grader och en massa ny snö i Hudiksvall…
varit ute på 2,5 timmes promenad med vovven, så nu ligger hon och snarkar högt i sin korg och ser helt utslagen ut 
Även jag vilar upp mig lite, jag ska jobba inatt, så det är bäst att vila lite nu, så jag håller mig pigg inatt.
katterna har legat och solat sig i fönstet idag, dom är riktiga soldyrkare båda två…
Det märks att de är en ras som älskar värme.
Ha en skön kväll allihopa!

#1 Känner med dig, här är det dock en trevlig dag eftersom jag fyller år denna dag. Nu kommer jag nog framöver bli påmind om att du har en tung dag varje gång jag har födelsedag.
Kram!!!!
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

#11 Grattis Ingela!
Stor kram
#11 Grattis, hurra hurra hurra för dig idag! 
#1: Åh Monika, jag beklagar verkligen sorgen …. Min svärmor tänder vi ljus för ute vid vårt körsbärsträd … det är ju inte platsen som är viktigast utan tanken … Hoppas det blev en fin dag idag för dig trots allt. Varma kramar!!
#11: Hipp hurraaaaaa på din födelsedaaaaaaaaaaa!!! Vi fick ju gratta dig i förskott med både presentkort på en mysdag och CHOKLAAAAAAD!!! Hoppas du haft en fin dag idag! kram kram!
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

#12 och #13 Ett stort tack. Jag riktigt känner den värme ni sänder mig.
#14 Ja tack än en gång för att ni gjorde helgen så trevlig och för den perfekta presenten. Jag skvallrade lite här att jag fått en i förskott från dig. Det skall bli så mysigt att ta ut den dagen tillsammans med dig.
Idag har jag haft långdag på jobbet, barnen och jag stannade vid pizzerian och köpte med oss pizza hem till middag. Fredrik var ju kvar i Åre och Storlien på jobb. Det har varit en lugn kväll men en del telefonsamtal och sms har jag fått i alla fall samt att syrran som tur var tjuvstartade igårkväll. Då hjälpte hennes man mig att skotta oss in här hemma. Det har ju kommit ca 6dm i helgen.
Kram på er alla!
Oj , 6 dm - jisses så mycket snö, det var länge sen vi hade det här…
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

#17 Tja det är ju bara det som kom i helgen sen har vi ju en hel del till
(men så bor man ju i den "vintriga" delen av landet). Kan lägga ut en bild imorgon som jag tog på vår balkong igårkväll. Där syntes ett antal dm på själva räcket, sen ser man att det är snö upp till räckets kant så det är dags att skotta innan taket rasar in. Orkar inte tanka ner den ur kameran och lägga ut ikväll.