Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettkattmat-sand-och-tillbehör-böcker
Läst 442 ggr
Maria-O
0

Hjälp med Be-Cat's!

Finns det någon som vet hur man beställer hem produkter från Be-Cat's?

När jag var på Birka i december hade de inte kvar Petsilk som jag behöver, såg att de kommer till SK 14-15 mars - dock så jobbar jag de dagarna och kan inte besöka dem där. Jag är något frustrerad då jag vill ha deras Petsilk till SC i maj Rynkar på näsan Dessvärre har jag inte heller sett Petsilk på deras hemsida.

Kanske kan hoppas på att Angela ställer ut 3:e maj också? Så jag kan låna lite dagen till ära igen… Oskyldig

Dolleminas
0

Antingen mailar eller ringer du… de brukar svara ganska snabbt…

Maria-O
0

Är så van vid fina postorder-sidor, hehe Tungan ute

Men om jag inte ser Petsilk på deras sida kan jag inte beställa den? Och det är bara att skriva ner vad som står vid bilden/bilderna (det man vill ha beställt) och sen sin hemadress?

citrina
0

Ring och fråga, har de produkten kan de säkert skicka den.

Spotless
0

Maria - vänta med att köpa, känns onödigt med frakt osv. Självklart kan du alltid låna av mig! Eller vill du kanske att jag ska köpa en flaska åt dig på nästa utställning?

Maria-O
0

**Hm, jag har redan skickat ett mail till dem om vad jag vill beställa. Men vet inte hur det funkar… Kanske kan man avbeställa?

Vore jättesnällt(!) av dig om du kunde köpa en åt mig då den är prioritet nr 1 för mig inför utställning just nu?

EDIT 23:07
Mailade en avbeställning av hela ordern. Det borde funka, inga pengar har ju gått iväg eller så Glad

Spotless
0

#5 borde funka! Vi hörs innan, men visst kan jag köpa till dig på SKs utställning om inte förr.