Godmorgon 8 februri!
Eller om det kan heta godnatt… vi är nyss hemkomna från en dansfest och är lite trötta i benen. Katterna var jätteglada att vi kom hem och Charlie far runt och spelar boll med sig själv. Han fick nya bollar igår som var mjuka och han bär dem i munnen, tar dem med tassen och "kastar" iväg bollen. Ser jättekul ut
.
Det är ett fint snöfall ute och det är ljust som på dagen. Nu ska vi snart leta oss till sängen och jag önskar er morgontidiga en härlig dag.
Fånga dagen
om ni hinner!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Godmorgon!
Ändå mera vitt, det kom nog 20cm nysnö inatt! I dag får jag gäster så det börjar bli dags för städning!
Ha en skön söndag!
God morgon. Här har det inte snöat. Snarare verkar det som det lilla vita som fanns nu är borta. Idag ska jag på styrelsemöte i kattklubben.
Sköt om er
Det är ingen bra morgon idag. Herre jösses vilken huvudvärk jag har idag. Brukar inte skrika åt barnen att hålla tyst, men idag har jag gjort det. Det blev nog några glas vin för mycket i går kväll. Misstänker det i alla fall. Hoppas ni får en bättre söndag än vad jag har och får.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

Här vaknar man till ytterligare 5-7cm snö!! Hur mycket finns det där uppe?
Lite söndagsstädning o veckoplanering står på schemat idag…annars är det nog som en vanlig söndag.
Ha det bra allihopa…

Godmorgon!
Ska snart iväg och fixa katalogen till utställningen nästa helg, allt börjar dra ihop sig nu! Fick dessutom reda på igår att jag blivit personligen efterfrågad av assistentansvarig att förstärka truppen, det gjorde mig lite mallig. 
Ha en bra söndag alla!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
God morgon!
Jag har gjort ett gäng skulpturer nu på morgonen. Alla kattungarna växer och sovet och äter. Kanske ska ta nya kort idag?
Ha en bra dag!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
God morgon!
Nu har förkylningen kommit till oss. Började med min man och idag är det våran dotter. Ska pyssla om sjuklingar idag. Skönt med hemmadag.
Annars blir det städa, diska, tvätta och laga mat… Vanlig söndag.
Ha en bra dag allihopa!

Sitter och varvar ner i husvagnen tillsammans med familjen och Cherish med familj. Vi hade en trevlig kväll igår och har haft en mysig långfrukost med en massa surr och barnen leker och har mysigt.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.
Är på besök hos Racer Donnan med familj och nu sitter vi med varsin dator och surfar här på forumet bl a. :) Snön vräker ner, -15 grader och våra makar står och pysslar med sin rc-hobby medan barnen leker och har kul. Äldsta dottern är hemma och tar hand om katter och hus och det är en riktigt mysig dag. Maken bjussade på choklad från Åre Chokladfabrik och Racer Donnan äter mest! *asg*
Ha en bra söndag allihop!
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

#8 #9, Ha roligt åt mej med! =)
Här har det kommit mera snö, så nu måste det ha kommit minst 60 cm på ca 2 dygn.
Vi såg Bolt i 3d i går, på bio alltså. Sen satt jag och lillasyster och fixade slingor i hennes hår. Är stolt för det belv faktiskt bra.
Ska åka upp til mor, så lillayster kommer. Maken är förkyld och var hemma från jobbet två dagar, så han får sitta hemma under täcket.
Ha en skön avslutning på helgen!
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.
# 9 Ååå, Åre chokladfabrik! Mums!
www.mytwiggs.com

#9 Tack för chokladen den satt fint ;).
Nu ser jag fram emot när jag skall få plocka ut den perfekta mysiga födelsedagspresenten jag fick av er (lite i förskott).
#10 Nu har vi haft lite roligt åt dig med, visst känns det bra :).
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.
God kväll! Ser att jag glömt skriva här idag.Gårdagen satte nog sina spår.Var i Västerås och hälsade på min kusin samt tittade på ett litet hus som jag kan få hyra.Men det kändes som att näe jag vill inte lämna Uppsala,och jag har inte råd att flytta heller..
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

#12 Har du övervägt att flytta ifrån oss?
Inte för att vara dum eller så men jag hoppas du blir kvar i Uppsala, jag skulle sakna dig om du for härifrån. *kram*
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

Vi har städat och varit och shoppat lite på IKEA idag. Gosat med kissarna, ja det vanliga söndagsnöjet.
#13 Mysigt med hus! Det är min dröm! När jag blir "stor" ska jag bo i ett hus 
#14 nej ,men jag är heller inte fastvuxen, och dyker ett läckert alternativ upp så vet man aldrig.
Jag har inget jobb som måste bytas,ingen sambo som gnäller.
#15 jag har bott i hus tidigare och det är förknippat med en frihet som jag saknar när jag bor i höghus
Och om det funnits en vidhängande gårdskarl vid detta huset jag tittade på så, jaa..
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Hann faktiskt med lite shopping jag med, fick presentkort på Gina. Jag och syrrar gjorde centrum (Uppsala) osäkert ett stund. 
#16 Förstår att det lockar, men hoppas du blir kvar i närheten ett tag till! Tristan här bredvid (bädden vid datan) hälsar att han fått kyckling idag och mår så gott här hemma hos oss.
nu är det väl snart dags att säga godnatt - när jag hängt sista tvätten och diskat lite mera. HÅhå jaja, så är det på söndagar!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Fullmåne… Kommer man att kunna sova i natt måntro? 
www.mytwiggs.com