God morgon 7 februari!
Tiden rusar iväg och jag känner knappt att jag hänger med i svängarna. Man kan väl säga att min tillvaro har varit lätt turbulent den senaste tiden 
Jag önskar er alla en bra lördag!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

God morgon!
Ännu en ljusare dag
Ha det bra!

Godmorgon!
Kom hem igår eftermiddag och sov en stund direkt, sedan har jag sovit som en stock hela natten och vaknade pigg och utvilad runt nio-tiden. Mycket sömn de senaste dagarna har det ju inte blivit direkt. Glad Idag ska jag på lunch hos en av våra supertrevliga kattungeköpare, det ska bli roligt att se både henne och Semlan igen (S*Godreign's Zenobia)!
Sambon tog hand om parningsförsök nr. 2 under min bortavistelse och nu minsann passade det damen! Håll tummarna för rödljus på magen hos lilla Lethe-lusen runt den 24:e februari! *hoppas hoppas* (hemsidan)
#0 Jag blev ju lite generad av alla dina superlativ igår, men suger åt mig som en svamp! 
Jag är tacksam för att jag fick vara med om de första dagarna av små-Prachettarnas liv, det var inget mindre än fantastiskt att se dem snutta sig tjocka och trinda! 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
God morgon.I dag är det full rulle,med mycket att göra.
Sköt om er!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

God morgon! Har precis klivit upp!
#2 Lilla Lusen var så söt då vi kom och hämtade Norton, de verkar haft mysigt ihop
Nu är det bara att invänta hallon. Hoppas det håller på att bildas små Nortonlusar precis nu!
Nyss vaknat. Idag är det dags att städa. Det är ju självklart katterna som river till…
Sköt om er
En annan ligger kvar i sängen och njuter. Gubben har hand om markservicen. Ska väl snart gå upp och se hur det har gått. Hoppas ni alla får en bra lördag.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

God kväll, egentligen är det nu den 8:e men jag skriveren rad i alla fall. Nu skall jag sova efter en härlig, men lite väl kall dag i Åre. Vi var på konsert och avslutade med buffe och festivalfest.
Sov gott alla glada kattägda!!
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

God kväll, egentligen är det nu den 8:e men jag skriveren rad i alla fall. Nu skall jag sova efter en härlig, men lite väl kall dag i Åre. Vi var på konsert och avslutade med buffe och festivalfest.
Sov gott alla glada kattägda!!
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.