Godmorgon 6/2
Godmorgon!
I dag fyller min lilla hund Saga 11år!, tänk vad fort tiden går.
Ha en bra dag!

Godmorgon på er…Här vaknar man till en vit fredag…då menar jag att det har snöat under natten..Ska ändå ta mig ut en sväng o halka runt lite…
Hoppas att ni får en bra helg…
Grattis hunden SAGA på din 11 årsdag!
God morgon på er!
Vitt i Uppsala också. Ska till svärmor idag. Hon ska låna sitt barnbarn och klippa mig. Tror vi ska skämma bort oss med middag, bio och lite vin ikväll jag och min man. Händer inte allt för ofta! 
Grattis till vovven!

Här snöar det också.Trots vädret så blir det snart en sväng in till stan för att återlämna två katter.Sen är det bara den långa väntan på hallontuttar.Det roliga är att det är samma datum som vi redan prickat in i almanackan då det är samma datum som Akiras första kull ska födas.
Stolt ägare till tre La permer
Här är det -12 och jag och yngste sonen ska snart iväg på affären och handla… var till Kissan78 igår kväll och myste med alla krullisar så nu är mitt bebbe behov stillad för några sekunder… Jaha då var suget tillbaka
, tack vännen för en trevlig stund och hoppas vi råkas snart igen… Här var det snöigt igår och idag singlar väl några snöflingor fortfarande… Alma har väl snart börjat lugna sig från löpet… Längtar tills det bär av till utställning igen, det är bara 2 månader kvar….
Ha en bra fredag allihop!!
God morgon! I dag flyttar en liten busig kattunge hem till sig.Det ska bli riktigt skönt
Så är de bara sju ungar som är kvar!
Annars händer inget särskilt här,iaf inget inplanerat..
Sköt om er och halka inte omkull därute!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

God morgon!!
Jag och lilltösen är i Åre, lite väl kallt just nu men det skall bli mildare igen. Igår var skönt i alla fall och vi träffade Erik Segerstedt och Filippa fick en liten pratstund i hans knä.
Ja även här har det ju snöat hela natten och skall fortsätta mest hela helgen, men vitt har vi ju hela vintern här så det känns lite konstigt när ni säger att ni har det vitt
.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.
God morgon. Nu har min underbara, bästa, sötaste, snällaste asistent åkt hem till sig igen och jag ska börja tahand om kattungarna själv. Tur att mamma Kisi har funnit sig så väl i sin mammaroll. Hon är så stolt över sina små 
Här är dagens bild:
Ha en bra dag också!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
#7 Vilken härlig bild! Det ser så lugnt och harmoniskt ut.
I natt har jag som vanligt haft Charlie i sängen och när han blir kurrgalen så vill han oftast ligga så nära som möjligt. I natt la han sitt huvud på mitt (jag låg på sidan) och jag önskade en fotograf där mitt i natten som hade fotat detta. Hade säkert sett roligt ut, vet inte hur han bar sig åt med kroppen för att få till det.
Det är vitt här också, härligt! och det känns milt och skönt, hoppas snön får ligga kvar.
Ha en trevlig fredag em och kväll - kanske något gott att äta
och dricka…
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

#0 Va, har du en hund också! Men henne fick jag ju aldrig träffa! Det måst ejag få nästa gång. =)
#6 Hoppas att ni får det roligt. Hörde att Cherish skulle upp också. Ni har väl en bra bokad lägenhet denna gång?
#7 Skönt att du har fått hjälp, och jag hoppas på att allt går väl för den fina kullen, den fina mamma och den trevliga matten. =)
Själv har jag uppdaterat hemsida, spelat dator med sonen, tagit en promenad och suttit vid datorn alldeles för mycket. Men nu skall jag ta o slå på dumburken ett tag och sen "vika in årorna".
Ha en trevlig kväll.
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.