Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettkattungar-till-salu
Läst 849 ggr
MyTwiggs
0

Mansonkullen 3 veckor *Bilder*

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu är busungarna 3 veckor och de växer så det knakar. De börjar skilja sig mer och mer från varandra, men alla är de goa och fina!

Först ut är killen den här gången. S*MyTwigg´s Ka-Boom Ka-Boom "Yoshi" som är tingad.

Han är en äkta charmör! Kyss

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

MyTwiggs
0

S*MyTwigg´s Heart shaped glasses, den lilla harlekinpaddan får mitt hjärta att smälta.  Nå… Kan hon vara blåögd eller är det bara lur? Det spelar ingen större roll faktiskt Tungan ute

www.mytwiggs.com

MyTwiggs
0

Håll för öronen, här kommer gaphalsen S*MyTwigg´s Doll-Dagga Buzz-Buzz! Flört (Fortfarande osäker på färgen, men nog är hon ljusare under svansen alltid. Jag är ganska säker på att hon är månstrad, men blå eller svart?)

www.mytwiggs.com

MyTwiggs
0

I´m the NEW, I´m The NEW, NEW Model… I´ve got…. Ehumm… Kanske ska utelämna resten av texten Flört

S*MyTwigg´s New Model No. 15

www.mytwiggs.com

MyTwiggs
0

S*MyTwigg´s Antichrist superstar, en stark personlighet redan vid 3 veckors ålder! Kyss

www.mytwiggs.com

MyTwiggs
0

Ja… Ärligt talat vet jag inte vilken jag ska behålla (bortsett från att jag inte ska behålla hanen… tyvärr… Han är jättefin). Jag får nog avvakta ett tag till… Men kika in på hemsidan så finns det lite mer info och bilder där… www.mytwiggs.com

Bjussar på en fin bild på mamma Nappis… Tagen av Lena Lindrstöm när Nappis var liten.

www.mytwiggs.com

AlexH
0

Jättefian kissar! jag tycker de ser bedårande ut alla, och inte behöver du väl bestämma dig redan? nog kan du vänta ett par veckor till tills du mer ser hur de utvecklas :) De som är intresserade av tjejerna väntar nog gärna på att få veta vilka som de kan ha äran att få välkomna hem till sig, när du gjort ditt val.

De ska ju ändå hinna bli 12-13 veckor innan de får flytta och det händer ju mycket på den tiden Kyss

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

MyTwiggs
0

# 6 Precis! Självklart är det så Skrattande

www.mytwiggs.com

svea1
0

Gullungar Kyss

Ta det lugnt med att bestämma dig, det är ju som Alex säger många veckor kvar tills de är flyttklara. Förhoppningsvis kan intresenterna vänta på besked de med. Men det är ju lätt för mig att säga.. jag vet ju vad jag får Skrattande Skrattande

MyTwiggs
0

# 8 Flört

www.mytwiggs.com

[Wiveka]
0

Vilka sötnosarKyss

Ozons
0

Men åååååh, så söta!Och ingen är den andra likCool

Sashimis
0

Ojoj vad det händer grejer här. Såå fina är de! Min favorit är fortfarande lilla hjärte-harlekinpaddan Kyss

rexmamma
0

Åh, så gulliga dom är Kyss

Natali
0

Vilka tjusingar. Skulle vart roligt o träffa dem i verkligenheten. Men har inga planer på resa söderöver.  Och tur är väl det, för då skulle jag kattnappat minst ett par stycken….Flört

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

lockar
0

Jättesöta

MyTwiggs
0

# 14 Du är välkommen… Men kattungarna vill jag har kvar ett tag till Flört

www.mytwiggs.com

AnneAlva
0

Sötisar! Bild #2 är galet rolig, jag vet hur svårt det är att hålla en ormande kattunge för att ta en bild. Skrattande

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

kaniniz1
0

Åååååååååååååååååååå så sööötaSkrattande  Vilken lycka att få se dessa skönheter växa uppGlad

emmapemma88
0

Vad stora dom blivit :D

Paddorna är ju för sötaKyss

MyTwiggs
0

# 19 Ja, paddorna är jättefina. Tänk att kattungarna fyller en månad på söndag! Skrattande Hur kan tiden gå så fort?

www.mytwiggs.com

acas
0

Sista bilden är såå fin, som en liten pralin Kyss hihi det rimmade ju…

Puss till dina småttingar/Anna Carin

Ta ut all lycka i förskott, det värsta som kan hända är ju att du varit lycklig i onödanOskyldig

www.rexicat.com

MyTwiggs
0

# 21 Visst är den fin! Skrattande

www.mytwiggs.com

cherish
0

Men åååh så stora de blivit och ååååh vad jag ser fram emot att få se dem!! Kan inte bestämma mig för vem jag gillar bäst, jag har stora resväskan med mig ner … du tittar väl åt andra hållet va?! Flört

Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

MagicPaws
0

OJOJ va de växer…

//Christine mamma till Orion *160123
med S*Magic Paw's Cornish Rex Katteri och Storpudeln Spike

RacerDonnans
0

Nu börjar det väl vara dags för nya bilder på dem eller hur?!
De ser ut att bli jättefina (de är såklart söta redan nu).

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

MyTwiggs
0

# 25 Ja, jag önskar att jag kunde ge er det. Jag har inte fått några nya bilder, för Camilla (fodervärden) har ingen dator och av förklarliga skäl så lyckas jag inte ta mig iväg och fota, men hon har lovat att hon ska försöka skicka bilder från någon anna. Hoppas hon gör det.

Längtar också efter nya bilder!!! Skrattande

www.mytwiggs.com