Ny svensk medborgare
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Har inte skrivit på länge här, men det har varit mycket stress och planerande kring hemkomsten av vår älskade pojke. Jag har fått skjuta upå resan nästan en hel månad pga inflammation i benet och sjukdom samt att det inte fanns några rimliga flygbiljetter… Men nu så, äntligen, efter att ha först kontaktat hans uppföderska för nästan ett helt år sedan, sä är Jango svnesk medborgare sedan igår kväll. Jag har haft en underbar helg där jag fått umgås med hans uppföderska - Bettina Fredrix - och hennes man Marc. Helt fantastiska människor som är bland dem trevligaste, sundaste och klokaste uppfödare jag träffat. Jag fick dessutom chansen att träffa hans mor och hans äldre bröder! Tänkte först bildbomba er, men det blev lättare att visa en video där man kan se grabben från alla håll och kanter :)
Vilken hunk du fått hem. Stort grattis!

Stort grattis till din nya (s)katt, han ser fin ut!

Grattis till din nya kille, otroligt läcker!

Grattis! Låter som du haft en härlig och givande resa också.
Lycka till med grabben!!
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.
Stackare! Vilket strul innan du fick hämta hem din kisse! Men han ser verkligen ut att vara värd allt besvär! Vilken snygging!!!
Lycka till med honom!!! Och grattis till medborgarskapet oxå då! ;)
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com
lycka till med Fin-grabben!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Härligt att han kommit hem nu då! Han ser tjusig ut, ska bli skoj att se honom fram över.
SÅÅÅ FIN
//Christine mamma till Orion *160123
med S*Magic Paw's Cornish Rex Katteri och Storpudeln Spike

Stort grattis till eran nya familjemedlem=)Han ser verkligen jätte fin ut=)

Grattis till nykatten.När får man se honom på utställning?
Stolt ägare till tre La permer
Superfin!

Han har utvecklats precis så fint som jag trodde han skulle göra när jag såg de första bilderna.
Grattis till en skitsnygg killes svenska medborgarskap!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

Han är otroligt snygg!
Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?
Grattis och lycka till med din nya kille

ojoj vad många svar, här hinner inte jag med alls! Tack för alla lyckoönskningar, jag hoppas verkligen att allt ska flyta på nu :) Jango bor hos en tjej som heter Elin och bor i Huddinge. Där har han sällskap av våran kattunge Ferapontij (eller Mosha som han heter nu).
Monica: Jango ska ställas ut i Uppsala på söndagen, om jag inte missminner mig helt och hållet.
JAg kan också säga att Jango är verkligen one of a kind vad gäller personlighet, han har ett otroligt temperment som inte är jämförbart med någon annan katt jag mött. Ska bli otroligt roligt att se ahn fortsätta växa samt se vad för små bäsar han kan ge oss i framtiden. Har inte updaterat sidan ordentligt på länge, mens ak ta tag i det i dagarna och rensa lite samt lägga upp mer bilder osv.
Det var en jättevacker katt:)
Vilken snygging

Vilken skönhet till hane!
Lycka till med honom… :-)

Mkt vacker pojke! När man väntar på nåt gott…
Skönt för dig att han äntligen är här!
Varmt grattis till honom - det känns verkligen länge sedan han tingades! Vad blir nästa tillskott i familjen då?
Minns att du visade en bild på en mönstrad tjej.

Tack för massa fina ord till, det glädjer att ni gillar han lika mycket som jag! Ha väntat länge, men oj vad värt det känns just nu!
#20 Lilla Ballerina skulle ha kommit i februari, dock fattade jag och hennes uppföderska beslutet att jag skulle ta en annan kattunge då Ballerina inte fullt ut utvecklades i den riktning jag önskade i början av december. Nu väntar vi på hennes kommande kull från samma fader istället ;)
Stort grattis till en riktig snygging!!! Maskade katter kan man aldrig se sig mätt på och särskilt inte en med SÅ långa eleganta ben och med utsökta detaljer!
Snygging!
Han är verkligen fin! Du ska vara en stolt matte!
Grattis!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Vilken tjusing! Grattis!