Maskad Cornish grabb söker nytt boende.
S*Blå Katten Staffan Stallerdräng är en rödmaskad cornish rex pojke född 2008 12 12 han är den ende av de sex i Luciakullen som fortfarande inte hittat rätt hem att flytta till i mitten på mars då han är över tolv veckor.
Staffans far är S*Rexefjordens Flash CRX ns Mor IC Goldens Ögonaböj CRX d 33
Staffan är en busig grabb som vid flytt kommer att vara registrerad i SVERAK.Självklart kommer han även att vara ID-märkt och vaccinerad X 2 samt besiktigad.Vill du veta mer om Staffan och se mer bilder på honom och hans syskon och föräldrar kika in på S*Blå Kattens hemsida www.blåkatten.se eller http//xn--blkatten-b0a.se
Stolt ägare till tre La permer

Jag är så galet kär i denna lillkille!
Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?
Synd att han är släkt med Alma annars hade han gärna fått kommit närmare mig…
Finkillen borde inte vara så svårt att hitta hem till.
//Christine mamma till Orion *160123
med S*Magic Paw's Cornish Rex Katteri och Storpudeln Spike
Nej att hitta folk som vill köpa är inte svårt.Det svåra är att hitta hem dit man vill sälja till.

#4 Jo, det är det som är det kluriga. Han kommer hitta ett kärleksfullt hem med överflöd av pyssel och gos snart.
Rolig bild förresten ;-)
Jag hoppas verkligen att det rätta hemmet dyker upp snart. Han är verkligen söt och det var en kul bild du lagt in! :D
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com
Jag är inte orolig föt att han inte hittar något hem.Han är ju bara sju veckor drygt och hittar han inget hem så blir ju inte jag lessen.Han får gärna bo kvar här.

Fin kille och skojigt fotomontage du fixat Monica! 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

Skulle jag skaffa mig en liten cornishkille till, så hade han gärna fått flytta hit
men jag tror att det får räcka med två pojkar för tillfället
Rätt vad det är så kommer den rätta köparen. Jättefin kille.