Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 511 ggr
EvaG
0

God morgon 3/2-09

En dag börjar ljusna. Det är en tisdag. Vad kommer den att leda till. Kommer den att göra dej pa bra eller daligt humör? Kommer den att leda till nagot du vill eller kommer den att leda till nagot du inte vill? Kommer den att leda till nagot gott eller kommer den att leda till nagot daligt? Det far du se, men tänk pa att du själv delvis kan styra den at det hall du vill. Det jag vet klart är att den kommer att leda till kväll - tisdagkväll.

Hoppas ni far en bra tisdag, säjer Eva och ska sova nu.

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Leffe
0

Min tisdag hade kunnat börja bättre. Sovit en halvtimme för länge så nu är det stress

Sköt om er

Avots
0

Godmorgon!

Åter till vintern här i Sverige. Dax att ta itu mmed verkligheten igen. Just nu är jag mest trött men det kommer nog finnas lite lagrad sol kvar i kroppen ocksåFlört

Ha en bra dag!

Natali
0

Skall i väg på kurs idag. Sonen väckte mej vid 6.30. Säkringen hade gått så tvn startade inte. Låg och drog mej en halvtimme till.

Ska på biblan och lämna igen några böcker och låna några nya. Är glad för att jag orkar läsa i alla fall.

Ego har sovit i sin låda bredvid min säng inatt. Med Pepsi denna gång.

Ha en bra dag.

#2 Skönt att få ha kommit iväg i alla fall. Även om det är kyligt här. =)

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

aggeelin
0

Godmorgon!

Kallt ute, vet inte hur många grader men det känns så…

#2 välkommen hem till kylan, stor skillnad i grader…

Nu åter till jobb, jobb - ha det gott Skrattande

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

AnneAlva
0

Godmorgon!

Blev ingen romantisk middag igår, körde ihop sig med tid. Vi var och hämtade Norton för en dejt med Lethe, hon är sur som ättika men verkar ändå trevligare än förra gången han var här och han är definitivt mer intresserad av henne denna gång. Vi får se hur det går, hjälp mig att hålla tummarna!

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

Rexjen
0

God förmiddag!

Traskade iväg till jobbet i de fem minusgrader som vi har i Uppsala idag.Kallt men skönt.

#5 Han lyckas nog charma henne den här gången. Vi får se hur länge hon kan stå emot innan hon faller för honom ;-)

Vad är en romantisk middag framför små kissebarn :-P

AnneAlva
0

#6 Sant, det väger lätt i ekvationen. Glad

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

cherish
0

Här var det -20 grader i morse och ingen vidare värme i bilen heller! :( Nu skiner solen coh det är enligt ryktet -12 ute, varmt alltså. ;) Krispigt som min dotter säger ….

Längtar hem till sängen … är såååå trött …. men först blir det massa nosgos bland ludna kissebebbar efter middagen … Kyss

#5: Håller alla tummar, tår och tassar!!!! :D

Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

MyTwiggs
0

Min morgon var inte god, men nu känns det bättre. I alla fall snart.

Ha en fortsatt trevlig dag!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Leffe
0

Nu när dagen mörknat säger jag god natt

aggeelin
0

Godnatt godnatt - har tagit ett långt skönt bad med Charlie på kanten farligt nära att ramla ner i vattnet. Nu ska det bli skönt med sängen om en stund.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet