Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 381 ggr
Leffe
0

God morgon 2009-02-02

God morgon. Vaknat och fått kämpat för att gå upp. Ny arbetsvecka framför en.

Sköt om er

Dolleminas
0

Gomorgon, segt att kliva upp idag… ska snart ner med sönerna till dagis o fritids innan det bär av till jobbet, ha en bra dag alla!

cherish
0

Gomorron allihop! Här har det varit cirkus med allt från förlupna kattungar till försvunna vinterkläder. Vi har -20 och det är skolutflykt till skidbacken idag med allt vad det innebär … och bebisarna var försvunna men vi hittade dem i en garderob …. Nu är de återbördade i födslolådan i bebislådan. Hoppas de stannar.

#0: Hoppas du får en bättre dag än den startade … låter jobbigt att kämpa sig upp ….

Ha en bra dag allihop!

Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

MonicaLagerquist
0

God Morgon

Här går det framåt på Bordellfronten.Q och Akira äter ur samma matskål.Förhoppningsvis kommer de underfund med vad de är satta till att göra också.

Skulle morgonväga kattungarna men de sover så gott så jag tar nog en kopp kaffe först.

Stolt ägare till tre La permer

MyTwiggs
0

God dag säger jag!

Inga kattungar verkar vara på gång riktigt ännu. Kisi äter och sover, spinner och bäddar lite.

Här skiner solen!

Ha en bra dag!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Eine
0

Goddag.Ska iväg till vår kattklubbs förråd och reka lite.Mycket som ska stämma inför vår utställning,och jag minns aldrig vad vi har därute och hur mycket..Cool

Annars skiner solen Kyssoch det mesta känns roligt att göra efter min hemska höst.Har t.o.m. funderat på att avverka Sveraks diplomeringskurs,men jag har inte riktigt bestämt mig än.Det är lite dyrt.Obestämd

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

LinnB
0

God dag!
Vias kattungar verkar äntligen vara på g och Frida är här och vakar lite med oss.
Idag fyller jag myndig, och fick härlig frukost på sängen. Blir nog en lugn dag, hoppas verkligen kattungarna kommer! :)

Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?

AnneAlva
0

Goddag!

Här skiner solen och rätt katt löper äntligen så jag är på gott humör. Dessutom firar sambon och jag ettårig förlovningsdag idag och ska ut ikväll på romantisk middag, ser fram emot det!

#5 Gör som mig, gå kursen med vänta med själva diplomeringsprovet. Tycker också det är dyrt men det skadar ju aldrig att gå kursen, särskilt inte när det är vår egen klubb håller den. Glad

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

MyTwiggs
0

# 7 Ååå, så romantiskt! Kyss

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Gittan
0

God dagens. Här är det en härlig solig vinterdag.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

AlexH
0

jobb jobb jobb , det verkar vara livets krydda just nu Tungan ute

Kommer dock kunna jobba hemmifrån resten av veckan eftersom min äldsta har åkt på dubbelsidig öroninflammation och måste vara hemma från dagis..

Jag är väldigt glad att jag har det jobb jag har som gör att jag kan anpassa situationen och arbeta hemmifrån när det behövs.. så jag inte behöver VABa = inte förlora massa pengar! :9

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

EvaG
0

I dag är jag pa kurs. Ska bli intressant och se om lilla jag kan lära mej nagot. Jag tvivlar, men jag har förvanat mej själv och omgivningen förut. Sa vi far se. I och för sej omgivningen lyckats jag alltid göra förvanad pa ena eller andra sättet sa det är väl inte sa svart.

Hoppas ni har en bra dag, säjer Eva och ska använda molekylerna uppe i skallen (de som finns där).

Medarbetare på Vilda västern iFokus

aggeelin
0

Godkväll Skrattande - konstigt - nu är det kväll igen. Dagarna bara rusar fram. Idag fick jag påminnelse om att lämna plasma imorgon och jag trodde att det var nästa vecka som det var dags.

En gammal kollega dök upp på jobbet idag och vi åt lunch ihop. Riktigt roligt!

Ha en bra kväll alla både två och fyrbeningar. Själv ska jag på body pump och sen hem och leka med Maxen och Charlie. Här pratas det bara om lek hela tiden, mjau mjau.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet