Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettallmänt-cornish-rexprat
Läst 359 ggr
AlexH
0

Kyra och Sture

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Bättre än vad jag hade hoppats har det gått och jag tycker det är smått fantastiskt att en hane som bara har träffat honor när han har fått para, faktiskt verkar ha förstått att parning inte är tillåtet.. Visst så gör han små försök lite då och nu men oftast håller han sig i skinnet och hon är en tuff tjeja som säger ifrån :)

![](C:\Documents and Settings\aholmgre\My Documents\My Pictures\Kamera\31jan09\Kyrasturesleepy_jan09.JPG)

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

AlexH
0

någre fler bilder..

Alexandra H

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

AlexH
0

en till

Alexandra H

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

AlexH
0

en bonusbild med Kyra och Enya min farao båda i sängen.. Kyra är riktigt busig hon jagar hundarnas svansar och klättrar på dem - har dock inte lyckats fånga det på ![](C:\Documents and Settings\aholmgre\My Documents\My Pictures\Kamera\31jan09\EnyaKyrabed_jan09.JPG)bild än..

Alexandra H

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

Eine
0

Jag blir så fjolligt stolt över Sture.Han har inte mitt stamnamn men har fötts i mitt sovrum och vuxit upp här.Så snäll han är.Fertil och flera år på nacken,har parat och varit så duktig med sina honor.Och nu en omtänksam gosegris när han fått riktigt och eget tjejsällskap(inta bara hundar…Glad)åh den killen,Jag är glad att han hamnade hos dig Alex.

Bara en liten eftertanke på nattkröken..

Och din lilla Busa är för härlig.Hon är banne mig bara hälften så stor som Enyas huvud, men ändå helt respektlös,så himla snäll hund också..

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

MyTwiggs
0

Håller med Eine! Sture är verkligen en härlig katt!

Lilla Kyra är också en riktig sötpotatis! Kyss Tungan ute

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

miano
0

Vad mysigt de två ser ut att ha.

Skönt att det går bra,Sture vet jag är en härlig kille.

Har ju haft honom hos mig ett tagKyssdå det sedan blev småttingar…

Hundar har ägare.Katter har betjänter...

Änglatassen's Cornish Rex

[Wiveka]
0

Härliga bilderKyss

AlexH
0

Tack alla jag är så glad att jag har dessa två varleser och med dem fått lära känna många nya undrbara människor!

Eine jag tackar den lyckliga stjärna att jag surfade in på din sida för nästan 5 år sedan och fick komma och hälsa på och fick ta Sture med mig hem ett par månader senare!

Kram på alla ni jag ska ta mig i kragen och komma till någan av SVERAKs utställningar och hälsa på alla härifrån Tungan ute

Alexandra H

Min uppfödning:

www.pixiefay.se