God morgon 31/1-09
God morgon. Nu är det den sista januari. Tänk en manad närmar sej sitt slut sedan är det bara elva kvar på 2009.
Ha en trevlig lördag. Det ska jag försöka ha efter det jag sovit.
God morgon
Idag blir det packning inför NERK imorgon!
Lycka till ni som är där idag, hoppas att jag träffar någpn av er imorgon
God morgon!
Idag ska jag iväg till NERK en stund, men bara som åskådare. Ha en bra dag allihopa!
#1 Du och dina söndagar!
Du får börja ställa på lördagarna så ses vi lite oftare! 
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Godmorgon!
Trött och svårt att komma ur sängen och fanns också en gosig Charlie som sprättade upp när jag äntligen gick upp. Nu ska det bli frukost och sen en sväng runt Hindersmässan, vår vintermarknad här i Örebro. Sen ska jag iväg till NERK en stund,hoppas att träffa på några härifrån där.
Ha det gott!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
God morgon.Efter en natt med gosige Matador klistrad på mig,har jag trasslat mig ur sängkläderna.Har sovit dåligt med huvudet fullt av diverse tankar och funderingar.Vet ni hur det känns när folk man tror är ens vänner visar sig inte vara det ? Det har jag precis fått erfara och måste åter igen inse att jag fortvarande är väldigt blåögd och att det är mitt eget fel.För jag är eg grönögd!
Nå,nog om det.Lycka till på NERK idag och i morgon ni som ställer ut.
Sköt om er.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

God Morgon!
Efter en valdigt blasig natt sa skiner solen igen har pa Fuerteventura sa det blir nog annu en dag pa stranden. Pamandag far vi hem till vintern igen.
Lycka till pa NERK och ha en bra dag.
/ Anki
# 5 Åååå Fuerteventura! Jag har också varit där! Jag är så avundsjuk!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
godmorgon
sitter och fixar med hemsidan
det är mycket man vill med den men inte alltid som det blir som man vill! just nu har jag problem att få alla länkar m.m att öppna upp sig i eget fönster.. så det blir helgens mål :)
och så blir det styrelsemöte med SNRF imorgon!
God förmiddag. Nyss vaknat. Hoppas det går bra för er som är på utställning i helgen. Själv ska jag försöka ta mig i kragen och städa lite. Har en skogisdam som löper och lever rullan här hemma, men Pysen tar för sig en gång per dygn och sover sedan ovaggad större delen av dygnet.
Sköt om er
# Pysen verkar ha en underbar karaktär! 
God dagens. Dagen började med en dust med sonen, som är på ett dåligt humör. Det gör att hans mamma också blir på dåligt humör. Och så är det igång. Det är ingen bra början på dagen. Så vi får se hur resten av dagen blir.
Hoppas ni alla får en bra lördag.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
#9 Ja. Tänk född 1995 och kastrerad i 9 år (tror jag). Parar skogisar som är flera gånger större än han.
#11 han heter James Bond eller hur? Namnen är nog likadan,parar och så..menar jag..
#12 Hans namn är Bond,…

#5 Härligt!!! Njut och må gott nu före återkomst till vintern. I höstas var vi i Florida och njöt av värmen då det var blåsigt och kyligt här hemma.
#13 Mr Bond är en hårding samtidigt som han är en mjukis!! Han har sin egen plats i mitt hjärta som du vet.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.
Idag fyller min kära fina morfar 80 år, har varit på släktfika. Helt slut nu, men det var riktigt trevligt! Känns skönt att veta att man har varandra, även fast man inte träffas allt för ofta. Att dom finns där för en och kan ge en go varm kram vid precis rätt tillfälle…
Har tyvär föräldrar som gör att man önskar att man vore adopterad. Vilket gör att man uppskattar övrigt släkt och vänner extra mycket.
Hoppas alla haft en bra dag!
#15 Ja man väljer inte sina föräldrar,men dina har absolut haft en del gott med sig.Dig t ex! Håller med dig,var rädd om släkt och vänner,de är Guld värda.
#16 Tack, vad gullig du är! Kram