Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettallmänt-cornish-rexprat
Läst 511 ggr
AnnaS
0

Pawpeds bilder

Nu är servern uppe och snurrar igen efter min flytt, så bilderna är på plats igen på Pawpeds. Glöm inte att skicka in fler bilder!! Skrattande Servern är nyinstallerad och har massor med plats över!

…och skicka gärna in uppgifter om fler katter, snart når vi 20 000 katter. Innan sommaren va? Flört

MyTwiggs
0

Klart vi når 20 000 innan sommaren! Skrattande

Jag ska snart lämna lite bidrag Glad

Räcker det att maila en scannad stamtavla eller ska jag skicka kopior på stamtavlorna?

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

[Wiveka]
0

#1 Jag har mailat till AnnaS och hon har godtagit detFlört

Åhh, måste försöka hitta en bra bild på racerråttanKyss

MagicPaws
0

Alltså… vill inte tjata eller så. Men jag skickade in 2 kullar samt HCM status för 4st  typ i november och fortfarande finns inget av det i pawpeds… Rynkar på näsan

//Christine mamma till Orion *160123
med S*Magic Paw's Cornish Rex Katteri och Storpudeln Spike

Clee
0

#3 HCM-status? Det är inte du som ska skicka in resultaten för HCM-screening. Om du har screenat inom programmet är det veterinären som ser till att hon i Danmark som lägger in resultaten får papperen.

AnnaS
0

#3 Skickade du till mig i november? HCM-resultat är precis som Clee säger, de skickar veterinären in till Danmark och jag får en sammanställning i början på varje månad. Resultaten ligger i "karantän" i 60 dagar också, så det kommer inte in på en gång utan 60 dagar senare och om det gått 60 dagar den 2 januari t ex så får jag resultaten i början på februari.

MagicPaws
0

#5 Nä till Leffe och han sa att kan skulle fixa det men sen har jag inte hört av han… och jag mailade igen utan svar…

MagicPaws
0

#5 Okej de scannades ju den 6/11 -08… så de kommer väl till dig snart hoppas jag. Kram

MyTwiggs
0

AnnaS Ställer om min fråga ifall du missade den Skrattande… Räcker det med en scannad stamtavla på mail eller ska jag skicka in kopior till dig när mina stamtavlor har kommit? Jag ska skicka in Kisis stamtavla också förstås :) Hon är ju inte med i Pawpeds ännu.

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

AnnaS
0

#8 Tyckte du fått sådant bra svar av Wiveka Skrattande Du kan scanna in stamtavlorna om du vill och maila mig.