Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 487 ggr
EvaG
0

God morgon 30/1-09

God morgon. Visst är det skillnad pa "god morgon" och "morgon". Tänk vad ett ord kan betyda. Rätt ord vid rätt tillfälle kan betyda massor. Det kan betyda glädje, stöd, att man kommer igen, att man far upp ögonen. Rätt ord vid rätt tillfälle kan göra att man orkar med sej själv. Rätt ord vid rätt tillfälle kan till och med innebära att man kommer tillbaka till livet. Tänk att ett litet ord kan göra sa mycket!

Hoppas ni alla far en bra fredag med bland annat trevliga och underbara ord.

Medarbetare på Vilda västern iFokus

TereseE
0

Tänk att det redan är fredag igen!

Fritz
0

God morgon!

Idag så bär det av till skolan på fm och sedan till veterinären med två stycken (inget allverligt, bara lite kolla inför mina planerade parningar).

Ha det så bra!

Dolleminas
0

Ja här sker det vanliga när jag är ledig.. dvs städa och plocka på en del, haft min man hemma i flera dagar men inte har det hänt många knop direkt…

lockar
0

Har semester idag. Mitt på dan åker jag till min mamma i Örebro. Åker med tre av mina katter. Kattuställning imorgon. Ska bli kul.

RacerDonnans
0

#0 Håller med.
Det blir en God start på dagen!
Ha en underbar dag allihop!Glad.

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

AnneAlva
0

Godmorgon!

Har drömt en massa inatt, mycket katt har varit involverat i olika skepnader. Och så drömde jag om något spännande och det är faktiskt på gång fick jag reda på när jag vaknade! Tyst

Idag ska jag ta det lugnt, gick så mycket igår att jag fick en sträckning på baksidan om knät så det är inte så skönt att röra sig nu. Rynkar på näsan Var och hälsade på två utflugna kattungar (fast nu är de stora pojkarna ju, två år redan!) och de är hur fina och mysiga som helst! Tänk vad roligt det skulle vara om de skulle ställas ut…! Men men, man kan inte få allt här i livet. Glad

Hoppas ni alla får en härlig fredag!

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

Sashimis
0

God morgon!
Trött idag, men skönt att det är fredag.

Ska på föreläsning nu och sen är det dissektion hela eftermiddagen. Hoppas på goda nyheter när jag kommer hem.

Ha en bra dag alla! Glad

MyTwiggs
0

God morgon!

Jag ska åka in och hälsa på Myra idag.

Kisis mage växer och det är snart dags för henne. Hon når inte runt magen längre så att hon kan hålla sig ren på icke nämnda ställen, så elaka matte får hjälpa till. Det är inte alltid poppis, men om hon hade vetat om alternativet…. Obestämd

Ha en bra fredag! Skrattande

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

TereseE
0

#8 Härligt för "tjockisen" att hon har en omtänksam matte!

Eine
0

God eftermiddag alla vänner.KyssHar ni tänkt på att denna morgontråden har en fin samlande funktion,nästan som ett möte före jobbet sätter igång?Glad

Jag slipper packa grejor denna helg,vilket jag inte direkt sett fram emot.Nu kan det skjutas fram några dagar,det känns så bra.Varför göra i dag det som man kan lämna åt kommande dagar?Vet att man säger tvärtom i ett ordspråk, men erkänn att det känns bekvämt att vänta lite..?Flört

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora