God morgon 2009-01-28
God morgon. Vaknade före klockradion idag. Inte alls bra för då blir jag så trött på eftermiddagen. Katterna tittade förvånade upp när jag klev upp. Själv var jag nog också förvånad.
Sköt om er
Gomorron, är hemma än så länge men ska snart iväg på dagis fram och tillbaka.. jobbar eftermiddag/kväll idag… de har sagt att det ska bli kallare igen :( men än så länge är det bara -2,5 grader…

God morgon! Har legat däckad fram till igår, bättre då men nu har jag sån huvudvärk så jag måste tippa omkull igen. Hoppas höra av mig igen senare och läsa vad som hänt.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Godmorgon!
Idag är det full rulle, telefontid med ortopeden, iväg till gymet för att ev. köpa träningskort, styrelsemöte med UK och senare ikväll besök för att kika på katterna. Kommer att sova gott inatt. 
#2 Usch, jobbigt med huvudvärk, hoppas den ger med sig!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

God morgon!
idag ska jag försöka städa vilket behövs annars ska jag bara ta det lungt
God dag säger jag!
Jag har varit ute på långprommenad och ska skura lite kattlådor nu på eftermiddagen!
Ha en bra dag!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Huvudvärk blir jag inte avundsjuk på. Väntar nu på att barnen ska komma hem. Har precis varit ute med hunden. Middagen idag blir tunnpannkaka. Det har jag lovat barnen.
Hoppas ni får en trevlig eftermiddag.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
# 6 Pannkaka! Tack för tipset! Det var länge sen, så det ska jag göra också! 
www.mytwiggs.com

God eftermiddag! Var evigheter sedan jag loggade in här känns det som, men jag är här och läser då och då i alla fall. Har varit iväg och fått katterna vaccinerade, gick snabbt och lätt. Nu ska jag plugga lite tror jag.
Hoppas ni får en trevlig fortsättning på dagen!
#6 & 7 Åh, pannkaka låter gott! Blir nog det hos mig med
Jaaa! Pannkaksfest! 
www.mytwiggs.com