God morgon 2009-01-27
God morgon. Fy tusan här har vi fått snö. Det som var så bra innan. Halva styrkan av katterna sover. Den andra styrkan har precis ätit frukost samtidigt som husse.
Sköt om er

Och här nere känns det nästan lite som vår.
Är ledig idag och ska göra precis vad som faller mig in. Till att börja med ska jag gå och lägga mig en stund till och läsa… Because I can… 
God morgon! Vad ska man göra idag? Tvätta!
Tråkigt!
Ha en bra dag!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Godmorgon
Skippade kursen i dag. Har legat o vilat i en varm säng. Nu skall jag i väg och slänga skrot, tvätta bil och sen besikat bilen. (kommer att få en massa tvåor så önska mej inte lycka till…). Kanske skall jag åka o köpa en present åt sonen, han fyller år på lördag.
Ha en bra dag.
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.
God middag!
Seg dag på jobbet. Timmarna sniglar sig fram
Dottern(17 år) är hemma med yrsel och huvudvärk som inte vill ge med sig, som tur är finns hennes pappa hemma då han är ledig. Usch för att lämna barnen ensamma när de är dåliga!!
#4 Det är det värsta som finns. Vill helst vara med dem själv
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

Bilbesiktningen gick bra! Han som besiktade måste ha varit distraherad av något.
Han missade i alla fall en 2a, troligtvis två till grejor som skulle blivit 2a på, vi hade missat o sätta in ett av sätena, och de måste vara där, annars kan inte bilbältet testas. (nu fick vi bara 3 tvåor som är relativt enkla att fixa).
Har städat sonens rum, och fått till riktigt fint. Han skall ju ha kalas på lördag. Nu skall jag ta det lugnt en stund. Kanske spela lite Dead Space.
Får tillönska er en god natt.
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.